This Is My Life

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Kim - 19 maj 2011 17:39

idag har varit en sån jävla härlig dag. Ludvig har varit så glad. han har skrattat konstant. han är så jävla kittlig me. ha ha. han somnade om imorse som vanligt efter frukosten och vaknade igen vid 09.00 sen blev han trött igen runt 11 så jag la honom, men det var precis som om han bara ville vila kroppen från bus för han låg och pysslade med snuffefilten i en tio minuter kanske sen ville han upp igen och sen va han pigg på bus. åt middag vid 12 och efter det så vilade han lite över 1 timme. sen har han varit vaken hela tiden. utan gnäll :) vi har varit ute och gått en promenad i det enormt konstiga vädret. tog ner vagnen, och sen Ludvig, spände fast honom och var redo att gå, då började det regna från klarblå himmel?, knäppte loss Ludvig och gick upp för att hämta regnskyddet, gick ner, knäppte fast honom igen (lämnar inte honom ensam i vagnen, aldrig) och började gå, det duggade bara lite lite så jag satte aldrig upp skyddet, 10 minuter senare kom det tropisk hetta, klä av Ludvig jackan och mössan, som vi svettades, 10 minuter senare kom det vindar och kyla, så bara att lägga på filten och suffletten. vääldigt skumt. sen har vi busat hela dagen. vi har övat på att sitta, vi har gått i gåstolen, eller ja, ludvig har gått :) vi har gungat. allt. men nu blev han trött och fick kvällsmat och bums i säng. somnade på ngn minut :)


Johan jobbar till 22 ikväll. sen imorrn ska vi äntligen till Broby för att först klippas och träffa mamma och pappa. sen ska vi äntligen till Knislinge för att äta middag och mysa med syster med familj :) längtar så mycket.


på lördag ska johan på lagfest så jag ska se ngn tjejfilm och mysa i soffan med våra lurvbollar.


värmer fisk i ugnen och sen ska jag äta. har ätit nga knäckemackor idag. jag är hungrig.


tack Ludvig för att du är den du är <3


för att du valde just mig som din mamma <3

     

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards