This Is My Life

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Kim - 9 maj 2011 18:43

Idag har jag och Ludvig haft mysigt besök i form utav en väldigt söt 2 månaders bebis och hennes fina mamma Lisa. och när en sån söt tjej kommer på besök så ska ju Ludvig absolut inte sova. åh nej. :) det var så sött, ögonen på ella hela tiden nästan :) vi snackade, lagade mat, tog en lååång promenad i det fina vädret och mös :) dock har ju Ludvig blivit en riktig vägra sova vagn bebis så det funkar inte riktigt att gå ut när han ska sova :S men men =)


söta Ella gillade gungan =)

 

koll på Ella =)

   

söta penntrollet :)

   

jag ska ge dig box på näsan :)

 

vår älskade underbara son <3

   


Imorgon får vi också bebisbesök när Louise och tuffingen Theo kommer hit :)


igår fick jag ett matschema av syrran som jag följde idag, och bortsett från att Ludvig inte ville vila middag i vagnen så funkade det kanon :) så tack <3 imorrn får han vila middag hemma efter middagen och sen när han fått mellanmålet så får vi ut och gå =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards