This Is My Life

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Kim - 8 maj 2011 12:12

johan jobbar idag :( men inte så länge som tur är. han slutar 18.00 :)


jag och ludvig tog en förmiddagspromenad strax innan 11. min tanke var då att han skulle vila lite i vagnen för han hade varit vaken sen 8.30 men det var inte hans tanke :) han låg och filupsilurade hela tiden och vi var ändå ute och gick i 1 timme. sötast. så när vi kom hem strax innan 12 så fick han mellanmål, ny blöja och sen i säng. nu ligger han och päser gott <3 känns konstigt att inte ge honom mjölk nu om dagarna =) han får på morgonen och kvällen. förmiddagen blir det gröt, sen mellanmål, sen middag, sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra framåt kvällningen. lite gröt eller vad? ni som vet och kan. sen får han mjölk innan han ska lägga sig :) han va nöjd med det igår iaf. vår lilla kille blir så stor så fort =)


runt 2 tiden kommer svärföräldrarna på lite fika och mys med Ludvig.


 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards