This Is My Life

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Kim - 4 maj 2011 11:10

nu har jag börjat få på handen me. fan me om det kommer i ansiktet. då kommer inte jag gå utanför dörren ska jag säga er. suck suck suck


jag förstår mig inte på hur vissa människor fungerar. vad det är som driver dom till att behandla en så? det är ledsamt och tråkigt. och man känner sig mest trampad på. suck


Ludvig är så dukig på sina sittasjälvövningar :) och han vill mer än gärna göra det. ligga på filten, bah, vad är det? ibland går det annars vill han hellre sitta upp :) sötisen. och han tycker så mkt om sin gåstol, då har han ju bättre utsikt överallt =)


fan den här jävla frosten som har kommit. mina nya blommor kommer inte överleva. hoppas dom bättrar sig, annars får jag köpa nya. men det är så tråkigt ju... dom vill ha värme och inte kyla...


gojje päser på balkongen. hon vill me hellre ha värme <3


 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards