This Is My Life

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Kim - 16 maj 2011 10:41

jag mår så dåligt. inte fysiskt utan psykiskt pga dessa jävla utslag. jag är trött, deprimerad och låser in mig själv. vill eller orkar inte gå utanför dörren. det är tur att Ludvig är en sån glad och härlig grabb så han lyser upp mammas liv <3 finns det ngt bättre än att gå in till honom på mornarna när han är nyvaken och ligger med benen i luften och drar i sina tår samtidigt som han snackar? i dont think so. det är härligt. då blir man glad. då vaknar man. idag vaknade han enligt sin rutin, och inget strul med förmiddagsvilan nu. skönt. han får aldrig mer ge oss sovmorgon för då ruckas hela hans värld. stackarn.


jag har slått in massa kapet för vi ska till syster och fira gabriel och daniel på fredag. LÄNGTAR!!! och bror och daniella kommer me dit. hoppas nu bara att brorsans present hinner komma innan me... han har ju me fyllt år. många som fyller år nu :) och jag ska äntligen klippa av håret så det kan få växa ut som friskt istället. så mycket hår jag har tappat nu när kroppen ställt om sig efter grav och förlossningen. :(


Ludvig vilar. katterna päser och jag ska uppdatera min iphone tänkte jag.


Pappa visar hur liten ska hålla sin klubba. det ska börjas i tid ;)

 

 

men han var mer intresserad av bladet <3

 

och vad fan höll Tre Kronor på med igår? suck suck dubbelsuck...



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards