This Is My Life

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Kim - 15 maj 2011 10:15

söndag idag och Johan jobbar 13 timmars pass. vi skulle haft besök av Louise och Theo men han är lite febrig och inte sovit så bra, så tror inte det blir ngt med det :( lilla Theo...


igår var vi hemma hos johans föräldrar och grillade. vi skulle köra hem lagom när stormen kom. så vi fick iaf inviga regnskyddet till vagnen. Ludvig var torr och glad. Vi var dock väldigt blöta. Han va riktigt trött när vi kom hem och sov länge imorse. Jag fick sovmorgon till 07.30 Snällt av honom =)


har fått en kortisonkur som jag ska ta tillsammans med tavigylen. men det verkar ju funka se sådär. och jag får nya utslag me. läkaren jag har är inte riktigt bra alls. så jag funderar på att gå till ngn annan. nu kan jag ju knappt äta ngt utan att reagera. vill veta vad det är så jag kan undvika. så tråkigt.


i fredags kom Johans gamla barndomskompis och hockey kamrat med familj hit. Jens, sofie och lille melker. Jens har spelat i SSK och nu kom dom hem efter en säsong i Frankrike. så det var riktigt kul att ses och dom va enormt trevliga...


Melker (såsom Ludvigs alla kompisar) gillade Ludvigs bollhav =)

           

Dom ska spela i samma kedja :)


På fredag drar vi till Broby och Knislinge. jag och Johan ska klippa oss och sen ska vi fira svåger och systerson i Knislinge =) längtar. ser framemot det väldigt mycket.


Ludvig är jätteduktig med maten. han har riktigt bra aptit och äter allt =) ska bli kul och se hur mkt han växt när vi ska till läkaren den 24.e :) har köpt välling me så ska byta snart när ersättningen börjar ta slut. så jag blandar dom två innan han får ren välling så han vänjer sig. det är ju tur att jag har en syster som har två barn =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards