This Is My Life

Alla inlägg under juli 2009

Av Kim - 5 juli 2009 21:02

hej allihopa. har ni saknat mig? klart ni har. :) har inte direkt varit närvarande vid en dator dom senaste dagarna. HÖR OCH HÄPNA!!! :) men nu är jag här. har haft en suverän, underbar och fantastisk vecka. jag och johan hyrde ju en stuga redan i onsdags i Trönninge där Johans bror med familj redan var. sen kom alla andra i torsdags. då var vi på travet och vann lite pengar iaf :) och drack massa öl. sen i fredags var vi på äventyrslandet :D :D :D ÄNTLIGEN! hade så jävla roligt... igår va vi på innegården och hade värsta brakfesten. det var som mattias sa imorse "Kim, varför ska alltid du och jag satsa på att bli fullast?!" ha ha.. ja herregud. men roligt hade vi iaf, vad man kan utläsa genom fotona. ha ha... nu är jag i malmö... håller på att ladda upp foton och allting. har typ sammanlagt en 1000 bilder sen veckan så det kommer att komma iaf :)


längtar tills på torsdag. då ska vi till mamma och pappa :D


tack för veckan Johan :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards