This Is My Life

Alla inlägg under juli 2009

wei

Av Kim - 22 juli 2009 16:22

wei wei wei wei wei wei.. snart kommer Johan <3


blir grillning med Nina ikväll =) mamma köpte färska majskolvar igår så köper nina kött. så gör vi sallad me =)


snart får jag pussa på min Johan :) snart är jag hel igen <3

Av Kim - 22 juli 2009 14:15

a ja pappi. ropa inte hej ännu =) jag ska se om jag kan få över dom från mobilen... och vaddå Johans ansikte bli utslitet? det kan det inte. =) och han får skylla sig själv som är så fin som han är så jag bara vill fota honom hela tiden :D


och på tal om Johan... Han ringde precis. Han kommer ikväll :D så jävla glad jag blev.... LYCKA gånger 1000..... min kärlek =)

Av Kim - 22 juli 2009 12:40


min pojkväns bror har spelat tv-pucken och conny har designat hans benskydd


bara så ni vet :)


eller hur Andy ;)



Av Kim - 22 juli 2009 12:05

det här inlägget kommer bli nordens längsta. eller ngt...


första gången jag var nere hos Johan för vår första dejt var den 4 juni. allt kändes rätt och det var inte stelt för fem öre :) vi spelade minigolf. och jag vann, eller hur älskling? ha ha. nää det gjorde jag inte. men mysigt var det iaf. och så åt vi thaimat och hyrde film. jag skulle tagit det senaste tåget hem som gick 21.00 men vi hade så trevligt så Johan körde mig hem till Halmstad på morgonen innan jobbet. Då insåg jag verkligen att jag ville vara med honom när han gör en sådan sak. Iaf, efter det så bjöd Johan med mig till Copenhagen Cup för trav den 14 juni. Jag kommer ihåg hur nervös jag var denna helgen för jag skulle vara nere hela helgen och träffa hans kompisar. Men dom var härliga och vi kommer jättebra överens :) Och här är nga bilder där ifrån från Sunkans mobil http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1244930401&id=393388155#0


även om det inte har med semestern att göra så kan jag lägga ut länken iaf =) från midsommarafton. en härlig dag/kväll som jag ALDRIG kommer att glömma. hade så jävla roligt. och det var enormt kärleksfullt. jag och johan blev tillsammans på midsommardagen. eller ja, vi bestämde oss för att kila stadigt =) jag har för mig att det var han som frågade chans på mig, medans han säger tvärtom :) jag fick iaf ändra min status på fejjan och skriva ut det så jag var glad :) inte många bilder men nga från Sunkans mobil http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1245362401&id=393387933#0


Sen den 26 juni vecka 27 så gick jag av mitt sista pass innan semestern och den kvällen firades av med dunder och brak på innegården. Det var första gången Johan var hemma hos mig och träffade mina kompisar och grannar. han fick nog sig en liten chock =) men alla kom bra överens och den kvällen är oförglömlig

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1245967201&id=385291162#0


Dagen efter så drog jag och Johan ut till hans bror Andy och hans sambo med barn som hade hyrt stuga i Trönninge. Jag har ju träffat Andy innan när vi var på travet i Köpenhamn men Madde hade jag bara hälsat på. Nervöst där också men dom är så underbara. Har bästa svågern och bästa svågers flickvän :) dom är så bra. lätta och prata med. har humor och är helt underbara. och deras barn. så jävla härliga, söta och fantastiska.... jag trivs :) här är bilder från den kvällen

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246053601&id=385470099#0


På måndagen drog vi till tyskland med sunkan, helena och larsson. första gången jag var över på den tyska sidan =) var en härlig utflykt med dom bästa och enormt mysigt

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246226401&id=393387855#0


På tisdagen drog vi till tropikcentret med Andy, Madde, Isac, Elias och Erica. Tittade på djuren och mös. Sen gick vi en promenad på stan för att sedan dra vidare ut till Trönninge för att grilla lite och mysa. Sen på kvällen kom vi till gården, träffade Jon, Nina och Sofia. Då fick jag ta en öl eftersom jag körde på kvällen :)

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246312801&id=392959540#0


På onsdagen så hyrde jag och Johan också en stuga i Trönninge och sov där :) var väldigt mysigt. finns ett härligt foto på barnen och mig här :)

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/show.html?id=393389488&directlink=1#0


På torsdagen så kom resten av gänget. Idag var det sprintermästaren som gällde. Då kom Masse, matilda, sunkan, helena, larsson och daniela. Vi delade stuga med sunkan och helena. Och dom andra delade en stuga... innan vi drog till travet så blev det skitsnack, mys och grillning utanför andys och maddes stuga. bilder från både grillningen och travet.

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246485601&id=393060010#0


På fredagen var det ÄNTLIGEN dags för äventyrslandet :) jag har velat gå dit änna sen jag flyttade till halmstad men har heeeela tiden hört att det bara är för barn.. men tji fick dom. vi hade sjukt roligt. en varm dag. en solig dag. en kärleksfull dag. en fantastisk dag. en perfekt dag. på alla sätt och vis :)

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246572001&id=392735039#0


Och på kvällen var det partaj och grillning. För att sedan på lördagen lämna stugorna och minnena bakom oss till nästa år. Nästa år ska jag och Johan också ha en stuga hela veckan =)

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246658401&id=393063760#0


Sen drog jag, Johan, sunkan och helena till Liseberg den 8 juli. Där lekte vi, åkte karuseller, blev ihjälskrämda på hotell gasten och mös. Vi hyrde även en övernattningslägenhet bredvid där sunkan har sin lägenhet så drog vi hem på torsdagen.

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247004001&id=392977362#0


på torsdagen drog vi ner till mina föräldrar i Broby =) kristianstadsdagarna och tivolirock. hade enormt roligt. tyvärr så har jag inga foton där. eller jo, i mobilen. ska se om jag kan få över dom me sen =)


På måndagen sen blev det mysmåndag med grannarna och kompisarna. nga öl på gården, en promenad till nissan för att fika. allmänt mysigt...

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247436001&id=393394517#0


på torsdagen drog vi till tingsryd för att tälta. jag, johan, andy, madde och barnen drog upp på torsdagen :) så jävla härligt... trivs så jävla bra med dom =)

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247695201&id=393069585#0


på fredagen drog vi till Ölandsdjurpark :D :D :D :D jag var i mitt esse med kameran i högsta hugg. så jävla roligt. helt underbart. bortsett från när jag och erika fastnade i en barnkarusell uppe i luften så vi fick åka en extra runda och sen fastnade jag och isac i en sagolandet, då stannade vår bil. ha ha =) men det var faktiskt lite kul... på kvällen grillade vi ngn korv och umgick med johans föräldrar som då hade kommit. dom säsongscampar där uppe men hade varit himma denna veckan för svärfar skulle jobba...

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247781601&id=393075527#0


och sen på lördagen, den sista kvällen så slog vi till med grillning och gille. tog en minigolf tur på dagen me. jag förlorade faktiskt inte, jo okej, över johan så gjorde jag det, men jag vann över conny iaf :D ha ha... Andy vann allt... trivs så bra i det sällskapet. Johans familj är underbar och lätt att komma in i. lätta att prata med och umgås med. saknar mina barn ngt fruktansvärt =) hi hi... men hoppas jag träffar dom snart igen... kanske till helgen. vem vet?

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1247868001&id=393385575#0



Så detta var min semester. jag har varit överallt och ingenstans typ. knappt varit hemma. men det är väl så en semester ska vara? nu är jag tillbaka på jobbet och gråter blod för jag hatar avståndet mellan oss... Johan kanske kommer upp idag. jag hoppas på det iaf. annars ses vi på fredagkväll... jag längtar så jävla mycket efter honom. han är så underbar och fantastisk... så perfekt är han... ja, perfekt är han faktiskt... jag är så jävla kär... det är jag verkligen...

Av Kim - 21 juli 2009 23:42

tack pappi, I will :) rökfri i 48 timmar nu... jag är faaan duktig...


är jättemysigt att ha mamma här :) hon lagade god soppa sen har hon handlat och fyllt upp lite hos mig. älskar min mamma :)


saknar min Johan så mycket.. han kanske kommer imorgon :) hoppas på det...


sov gott allihopa....


you are always on my mind <3

Av Kim - 21 juli 2009 16:39

nu har mamma anlänt till Halmstad. hon kom inom jobbet och hämtade min nyckel :) så när jag kommer hem så blir det soppa =) mumma mumma...


saknar min johan så mycket....


min fina Johan... du har mitt hjärta...

Av Kim - 21 juli 2009 12:44

Jag har gjort en ny planlista. Flyttade över nga punkter på min gamla till den nya...


Den gamla som jag har strökit väldigt mycket på


1. Hitta styrkan igen. - jag hittade styrkan till slut. Jag började må bättre och bättre. Och min plan var ju egentligen att vara ensam ett jävla bra tag. Men man kan inte förhindra sina känslor. Det går inte. Känns det rätt så gör det. Och då ska man inte försöka stoppa det. Så nu har inte Kim bambiben längre, utan nu har Kim starka, ståtliga och stadiga ben.

2. Släppa taget. - jag har gått vidare i mitt liv.

3. Börja le igen.   jag gör faktiskt det. Tack vare många faktorer. De inblandade är J, Josse, Johan och Madde.

4. Göra stan med Mattias så ofta som det går :) - kontot i fara där ja ;)

5. Få tillbaka min självkänsla. - sen jag träffade Johan så har jag verkligen det.

6. Inse att det inte var pga mig och att jag faktiskt är värdefull. - tack vare många timmars snack med J och J :)

7. Hitta någon som jag vill vara med och som vill vara med mig, hålla mig i handen och faktiskt tycker om mig för att jag är jag. - Johan :) Även om vi skyndar långsamt, så har jag hittat ngn som jag tycker om och som tycker om mig. Och jag är så glad för det.

8. Bli rik :)

9. Hoppa fallskärm med Mattias.

10. Hålla min nya form. - än så länge iaf :)

11. Träffa Piffi & c.o oftare.

12. Köpa ny TV och surroundsystem.

13. Umgås med min familj oftare. - varit där nere rätt ofta, mamma har tittat förbi här uppe.

14. Ta tag i fotograferandet igen.

15. Sluta blicka bakåt. - nu blickar jag bara framåt och är spänd på vad livet kan erbjuda mig. :)

16. Skaffa egen studio.

17. Vara tacksam för att jag är i livet. - just nu är jag det :)

18. Sluta sitta hemma och vara bitter.  - sitter iaf inte hemma längre, här är det utgång konstant =) visst kan jag fortfarande vara bitter över livet, men det går över efter nga öl :)

19. Träffa nytt folk. - det har jag verkligen gjort: patrik, micke, patric, sanna, martin, fidler, alle, kirre och en massa fler :)

20. Skriva en låt till Melodifestivalen tillsammans med Nina :)

21. Tatuera mig.


Och den nya


1. Sluta röka

2. Sluta kröka så mycket och så ofta

3. Följa mitt hjärta

4. Flytta ner till Malmö

5. Ta tag i fotograferandet igen

6. Skaffa egen studio

7. Bli rik

8. Förbli lycklig


<3

Av Kim - 21 juli 2009 12:25

Förstår ni nu varför jag är så kär? kolla på honom. han är världens finaste. och jag är så lycklig att jag har honom. att han är min. har fortfarande svårt att förstå ibland. men jag har honom verkligen. min fina underbara Johan...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards