This Is My Life

Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

älskar min familj!

Av Kim - 21 maj 2011 17:36

igår var en helt fantastisk dag :)


Bilen gick upp mot Broby, där mormor passade Ludvig (och det gick jättebra, jag var väldigt nojjig. tack mamma) medans mamma och pappa blev klippta. Jag körde till med en stor förändring och snaggade mig. Är så jävla nöjd. och det är så jävla gött att bli av med det risiga, tappande långa håret. Det gjorde mig galen!!!! sen efteråt så körde vi inom pappas jobb för att säga hej :) och sen vidare till Knislinge för att fira Gabbe och Danne :D presenterna va populära, dock inte så hållbara, så vi ska köpa ett nytt tält till Gabbe som han kan ha på sitt rum så får han ha detta ute. så jävla dåligt!! nåja... det blev GOOOD mat och mycket mys. Luvig sov knappt ngt på hela dagen så han var trött idag. Men jag ska säga er, att nöjdare unge får man fan leta efter. han va vaken typ 9 timmar i sträck, man såg hur trött han var men han ville inte sova, han skulle mysa och busa. och han sa inte ett ljud mer än skrattade och log. somnade inte förrän vi kom hem vid 21 tiden tror jag det var. gnällde inte en enda sekund. vi fick mellanlanda i Höör för ett bajsblöjebyte. Kan ju inte låta min son sitta i bajs så länge. aldrig. men han va lika glad för det, han är van att byta i bilen. han är så jävla härlig. inget gnäll, inget pip inget alls... han bara tags along liksom. härliga unge :D <3


tusen tack för igår sis <3 tack för er givmildhet och för att ni finns. tack för att du bakar världens goaste kolakakor :) och tack för mixern och vattenkokaren :D


fick lillebror att hålla Ludvig. :) han är ingen bebisfanatiker precis ;)

 

finaste kusinerna <3

   

Ludvig älskar sina kusiner och dom älskar honom <3


Kan väl skaffa en till syrran? ;)

 

mostermys <3

     

finaste syskonbarn <3

 


idag började vi dagen med en morgonpromenad till affären för att köpa frallor :) hela familjen gav sig iväg, eller ja, inte våra lurvbollar då alltså :) och sen njöt vi av en god frukost på balkongen :)


morgonprommis

 

nu sover liten för natten. himla trött påg idag efter allt bus igår :) och jag ska skala räkor och värma vitlöksbröd :D Johan är iväg på galej. innebandylaget har fest för dom vann serien. så jag ska se en tjejfilm sen :)


Älskar hela min familj så det gör ont. alla är fantastiska och ställer alltid upp oavsett vad. Tack för att ni valde mig som dotter och syster. Och tack Johan för att du valde mig som fästmö. och tack Ludvig... tack för att just du kom till oss <3

 
 
Ingen bild

sarah

21 maj 2011 21:15

Tack själva för ni finns <3 <3 <3 älskar er!!!
Puss S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards