This Is My Life

Direktlänk till inlägg 29 mars 2008

Alien? + skåningar på besök

Av Kim - 29 mars 2008 19:11

Seg dag idag. Emma och Dan kom upp igårkväll från Skåne... hade fest här hemma. Anneli, Emil, Paddan och Bosse va me här. Sen va daniel en snabbis me... blev utgång på kvällen. efterfest hemma. Hade riktigt roligt faktiskt... sen i torsdags va man ju ute med jobbet. hemma fyra på natten bägge nätter. är man trött eller.. men inte bakis iaf. jag är duktig =) andreas och emma däremot låg och var ganska livlösa idag... :)


Har massvis med härliga och roliga bilder som kommer. Måste bara orka fixa till dom me...


Nedan en bild som jag tävlade med på www.tv6.se va en lookalike tävling. Fem bidrag lämnades in. Jag kom sist.. ha ha.. men vann iaf Angel Soundtrack till mamma. Enbart därför jag va med i tävlingen för det var angel grejjor att vinna... Och kära mamma är besatt av Angel... =) så jag fick skämma ut mig lite för min mammas skull.. Andreas skrattar åt mig...




Tack för helgen alla.. Och mamma, bra artikel i kristianstadsbladet :)


xoxo


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Nu har jag tagit mig tid och ork att lägga in fotona. Nedan kommer ett urval av alla 100 tals foton som togs igår. Ni kommer få se en Dan som borstar tänder 03.40 med vodka, en Andreas som öppnar en burk makrill för att sedan bara slänga den, en Emma som tar sista snapsen 03.45, en komössa på vift, en Dan som tar med sig en bok med titeln Porr in på toaletten för att sen komma ut när han bläddrar genom alla sidor för att observera att det enbart fanns EN bild i hela boken och det var på den manliga författaren, Anneli och Andreas som super ner varandra OCH ett jävla glatt gäng som resulterade i en jävligt rolig kväll... Tack alla...



 
 
Ingen bild

Mamma

30 mars 2008 14:47

Vilken underbart söt dotter vi har *stolt*

Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards