This Is My Life

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Kim - 3 februari 2009 12:03

Ha ha Sofie. Nej försvinner gör jag nog inte :) Har kvar ;) Och tack, jag mår faktiskt rätt så bra nu trots alla omständigheter *knack knack ta i trä* men jag njuter, för jag vet om att förr eller senare kommer en depp period igen.


Har fått mina förstoringar idag =) Dom sitter uppe på väggen nu ovanför soffan. Nina kom in och hjälpte mig så vi fick dom att hänga rakt. Så möblerade hon om också lite när hon var i farten. och det blev grymt snyggt. Bilder kommer ikväll :)


Ikväll blir det Maxi. MÅSTE handla. Har ingenting hemma. Så idag får jag inte smita undan det...


Nina bjöd på frukost imorse me. Lite i nio ringde hon. Hon hade dukat upp värsta hotellfrukosten :) Med ägg till och med. Mumma... Så det var mysigt och gött...


Nu har man en jobbedag framför sig. Var inne på P-byrån och köpte min obiligatoriska Pepsi Max :) och dom hade inte haft så mycket att göra idag på biljettsidan så vi får se om det dyker upp nga som vill handla. Det kommer så olika rusher mellanåt...


Ha en bra dag...


Tänker på dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards