This Is My Life

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Kim - 12 februari 2009 19:17

Pappi, det har varit en sporthundsaffär typ och sedan ngt lager för paket eller ngt. Tror jag :) och jag sparar pengar =) har rikskuponger som jag får handla min mat för :) måste ju liksom köpa nya kläder för dom "riktiga" pengarna. Alla mina andra kläder är för stora. Inte så snyggt ;)


Ska se en film nu som jag hittade. Sen förhoppningsvis somna tidigt... Sista dagen imorgon på denna tidiga veckan. I helgen händer ju inte mycket. Vill kräka på alla jävla lyckliga människor som ska vara med sina kärlekar på lördag. Gah. Själv ska jag sitta i min ensamhet, om vädret är fint ska jag ta nga långpromenader... Glo på nga filmer kanske och bara vara... ensam... suck...


Imorgon ska jag iaf luncha med Gisela :) sen vet jag inte riktigt vad som händer dock... som sagt. ensam


Godnatt

Av Kim - 12 februari 2009 17:45

Här jobbar jag :)

Av Kim - 12 februari 2009 17:41

Nu har jag kommit hem från en liten promenad på stan. Shoppade en jätteläcker beige kjol, en svart skjorta, en ögonfransböjare och svarta hårklämmor :) Älskar att jag kan ha snygga kjolar och skjortor nu =) Tom size 34 :) woho


Köpte med mig en kycklingsallad från Hello hem. Ska äta nu under kvällen till ngn bra film. Måste bara hitta ngn me.


Nu sitter jag och mejlar över bilder jag tagit på vår butik idag till Niclas, en praktikant på jobbet, som skriver ett reportage för vår tidning. Hoppas dom tar med mina foton :)


Behöver nog hjälp att resa mig upp...

Av Kim - 12 februari 2009 06:36

Idag var en sådan dag, eller ja morgon, där man absolut inte ville stiga upp. Znooza heeela tiden. Hur kan det komma sig att varannan morgon är jag superpigg och går upp när klockan ringer första, eller ja iaf andra, gången. Medans andra morgnar så vägrar jag gå upp och går inte upp förrän kvart i sex. Nåja, men jag öppnar iaf alltid i tid :)


Idag ska jag in och äta lunch hos Nina om det blir som vi har tänkt.


Jag är på väg....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards