This Is My Life

Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Kim - 5 februari 2009 20:46

Var precis inne hos Joel och hämtade min dator. den är nu frisk :) Så glad. TUSEN TACK Joel för din hjälp :)


Det är bara att komma pappa. Här finns tomma lägenheter just nu :)


Nedan får ni bild på min fristadsoas som Nina kallar det :)


Nu ska jag komma ikapp med lite serier jag inte kunnat fixa :)


Tack än en gång Joel.. Tack

Av Kim - 5 februari 2009 09:07

Jaha...


Fick lämna in min dator till grannen igår. Den är full med trojanska hästjävlar. Blir så trött. Så knackade jag på hos mattias och frågade om han kände ngn som är bra på datorer. Ja han rakt över säger han då. Jag knatade in till grannkillen rakt över och frågade snällt. Inga problem säger han då. Lämna datorn här bara så har jag fixat det till imorgon. TACK TACK TACK...


Det är som Mattias säger, man behöver aldrig gå långt utanför denna här innegården. Vi har allt. Jag har en som lagar mat och som inreder (Nina), en som super ner mig (mattias), en som lagar datorer (Joel) och en som alltid har allting hemma (Maggan).. Den perfekta innergården. Hade dock behövt ngn med bilkunskap me. Därför tycker vi att Andy kan komma tillbaka.. Ha ha.


Nej nu är jag inne hos Nina och ska äta frukost. :)


Ha en bra dag

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards