This Is My Life

Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Kim - 21 februari 2009 11:23

Nina kom in och väckte mig imorse. Älskar att hon är tillbaka. då blir det hotellfrukost hos henne på mornarna :) Och det behövs enligt henne då min våg visar 50.2 kg nu... Jag är glad. Men inte Nina. Hon skulle äta upp mig igen. ha ha. no way...


Igårkväll blev det film hos Nina. Den Blå Lagunen... sen blev det tidig säng. Så trött och vill helst bara sova bort alla ensamma timmar...


Men...


Nu ska jag bara ragga upp nga filmer till Nina, klä på mig varmt och sen ska vi ut och gå en runda i det friska vädret. Sen ska Nina träna vid 14.00 och sen ska vi äta middag. Hemmagjord kålpudding blir det idag. mums.. fast dock inte så mycket mums för kålen, men mums för hemmagjord mat :)


Ikväll är det Melodifestivalen och då jag är sjukt kär i Danny så ska jag se det ikväll. EMD :) ha ha. jag vet. Fjortiscrush... Men det bjuder jag  på...


Börjar bli arg på dig nu....


Längtar så till nästa helg :) <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards