This Is My Life

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Kim - 26 februari 2009 18:36

DAGENS Vill ha: Lön på kontot

DAGENS Klädsel: Grå stuprörsjeans, svart tröja och stövlar

DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal, mascara, puder och lypsyl

DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem

DAGENS Låt: What a feeling - Irene Cara

DAGENS Planer: Vila

DAGENS Bästa: Att Piffi kommer imorgon :)

DAGENS Humör: Fundersam


Idag har man jobbat. Som vanligt visserligen :) Slutade 12.00 Drog in till stan med Annelie, la undan ett par jeans som jag ska in och köpa imorgon när lönen kommit :) och så tog jag med mig en sallad hem från Hello. Prisa vare rikskuponger :) Sen har jag tittat på FlashDance :)


Nu ska jag se en annan film, en gammal goding som jag kommer ihåg att jag och B alltid tittade på när vi var tillsammans, dvs för över fem år sen. Alla var där.. en riktigt höjdarfilm


Sen blir det säng tidigt så man orkar med morgondagen.


Imorgon kommer PIFFI PÄRSSON :) Som jag längtar....


Vågen visar under 50 kg nu :)

Av Kim - 26 februari 2009 18:34

En utmaning jag fick av en jobbekompis..


Regler:
Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till! Skicka sedan tillbaka utmaningen till den som sände den till just Dig...


1. Vad heter du? Kim
2. Ett ord på fyra bokstäver: Kram
3. Flicknamn: Kristin
4. Pojknamn: Kasper
5. Yrke: Kock
6. Färg: Kritvit
7. Klädesplagg: Korsett 
8. Mat: Korvstroganoff och ris
9. Sak i badrummet: Kopp
10. Plats/stad: Karlshamn
11. En orsak att vara sen: Krock på e4.an
12. Något man skriker: KALLT
13. Film: KingKong
14. Något man dricker: Kaffe

15. Band: Kiss 

16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Knislingevägen
18. Bil: Kia
19. Sång: Killing Me Softly
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Kramas

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards