This Is My Life

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Kim - 23 februari 2009 12:55

såhär ser jag ut idag :) ny tröja som inhandlades förra veckan på H&M :)


fick även köpa ny skjorta idag (tack pappa för lånet) för tvättmaskinen förstörde min vita skjorta igår. Den blev alldeles fläckig. och det gick inte ens bort fast jag tvättade den en gång till med klorin. Och jag måste ha den till jobbet. Så det fick bli att ringa och fjäska för pappa så jag fick ett lån för jag har liksom no cash kvar (löning på fredag. WOHO) Så jag var inne i stan precis och skulle köpa en ny. men då var dom slut på Vero moda.. Fuck. och dom fick inte in fler i samma modell. dom hade inte min storlek kvar :( och den som var så jävla skön. Så jag fick köpa en på H&M som inte alls var lika skön. Men billigare iaf. Alltid bra... så det fick bli den nya... nåja


nu ska jag avnjuta en sallad och avsnitt från gamla bevvan. har bara typ 6 avsnitt kvar sen är alla säsongerna slut :(



Av Kim - 23 februari 2009 09:30

Dagens scoop....


Hur kan det behövas 10 män från räddningstjänsten för att släcka en eld som uppstått i en batteribox på ett tåg? Strax efter 08.00 började det brinna i en personvagn som stod inne på stationen. Och först kom det en brandbil, sen en till och ytterligare några gubbar till. 3 rökdykare och 4 brandsläckare. 2 jobbade och resten 8 personer stod och tittade på. ha ha... det var det roliga som hände här imorse. Alltid ngt man kan intressera sig av en måndag morgon. Elden är iaf släckt och vagnen är bortrullad... Synd att jag inte hade min kamera med mig för det var ganska roligt att se måste jag säga... Och i tidningen så står det till råga på allt att det var ett x2000 tåg. Ha... no way... Patrik och jag kom överens om att det inte kunde vara det. Utan ett vanligt regionaltåg med tanke på hur det såg ut. Plus att det kom långväga då det fanns både ligg, sov och bio vagn.... Men vem vet. Vi kan säkert ha fel.. Ha ha... eller inte...


http://hallandsposten.se/nyheter/halmstad/1.395564


Nåja. Nu rullar tågtrafiken på som vanligt igen. Ljuset är tillbaka och Patrik drar sin el, rörmokaren fixar vatten och väktaren fixar larm. nu är det som vanligt igen...


Hur var er morgon?

Av Kim - 23 februari 2009 07:03

Nu är det tidigt morgon. Snön yr inte längre. Allt är stilla. Mörkt. Ensamt. Bitter idag Kim? Alltid.


Men på fredag vänder livet. På fredag får jag le. Hoppas jag iaf. För då kommer Piffi och Malin http://hitmehard.bloggagratis.se som det ser ut just nu. Och jag längtar...


Baby Goodbye

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards