This Is My Life

Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Kim - 24 februari 2009 19:43

Ååååååååh...


Vaknade halv sju. Insåg att jag sovit i tre timmar. Suck. Började bli hungrig. Ingenting hemma. Verkligen ingenting. In till Nina. Körde till Maxi. Köpte fyra paket nudlar, juice, pepsimax och soppa. Nu ska det avnjutas en festmåltid på nudlar och juice... Lön på fredag. Håll ut Kim


Kommer jag kunna somna ikväll? House 21.00 Upp 04.45 Godnatt

Av Kim - 24 februari 2009 06:35

ååååhh. vad trött jag är idag. vägrade gå upp. sprang upp i panik 05.50 istället för när klockan ringde 04.45 Fick sminka mig på jobbet :) Men hann öppna i tid iaf ;)


Igår var Andreas hemma hos mig. Vi tittade på film och umgicks. Mysigt och trevligt.... Och jag gick i princip och la mig när han gick hem. Men likförbaskat är jag så trött idag. Nåja...


Blir inget galej på fredag. Malin var tvungen att jobba hela helgen så det blir bara Piffi som kommer upp. Och då ville jag och Piffi ha lite kvalitétstid :) Så vi och katterna ska bara mysa och umgås. <3 Längtar så mycket. Behöver verkligen henne just nu. Och hon behöver mig och ett avbrott från K-stad....


Idag händer inte så mycket faktiskt. Ska nog bara ta det lugnt och titta på min tv som jag äntligen fått. Tack Nina <3


Ha en bra dag


Baby Goodbye

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards