This Is My Life

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Kim - 25 februari 2009 19:09

Älskar denna låten så jävla mycket....


http://www.youtube.com/watch?v=VYd_doxZIYM


Av Kim - 25 februari 2009 10:16

Brukar kolla in nya bloggar då och då. Fann denna bloggen på metro.se


http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2873314


Alltså fine. Folk får ju se ut hur dom vill. Inget mer med det. Så länge man själv trivs och är nöjd med sig själv så att man själv mår bra så är det toppen. Men personligen, för mig. Så är detta så groteskt mycket muskler så det finns inte... Fy. Jag har aldrig varit förtjust i stora/mycket muskler över huvudtaget.


Min åsikt bara...

Av Kim - 25 februari 2009 06:32

Idag vaknade jag iaf 04.45 Var faktiskt himla pigg, men sen fick jag för mig att ligga och znooza lite, bara lite. Sen vaknade jag med ett ryck 05.45 Att jag aldrig lär mig. Nåja. Tvätta håret, på med dagens outfit och sen iväg till jobbet. Sminka mig på jobbet, igen...


Jag kunde faktiskt sova inatt fast jag somnade igår på eftermiddagen och sov i tre timmar. Men inatt vaknade jag med jämna mellanrum. Tror nog jag har ngn ande eller själ i min lägenhet. Faktiskt. Nåja. Mamma säger att dom inte är farliga så jag kunde somna om till slut...


DAGENS Vill ha: En kram
DAGENS Klädsel: Svart snäv hög kjol, svart topp med volanger, leggings, benvärmare och stövlar
DAGENS Smink: Foundation, ögonskugga, kajal, mascara, puder och lypsyl
DAGENS Frisyr: Hästsvans och rött diadem
DAGENS Låt: Jason Castro - Over The Rainbow

DAGENS Planer: Jobba, förhoppningsvis lunch med Gisela och vila till ngn bra film. Ska nog även ta fram min blockflöjt idag me...
DAGENS Bästa: Bara två dagar kvar till löning :)
DAGENS Humör: Bitter... (Ja, jag är Bitter idag Patrik, ha ha)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards