This Is My Life

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Kim - 11 februari 2009 19:35

Nu har jag precis kommit hem. Var inne hos Nina och lagade mat till henne och mig. Avancerat. Vårrullar och pulvermos. Ha ha. Nina skrev på tenta och jag glodde TV. Sen följde jag med henne till Hemköp och nu sitter jag här. Måste se Nightrider klockan åtta ju ;)


Jag och Nina kom även överens om att från och med måndag ska vi börja ut och gå tillsammans. Jag gick ju alltid promenade med Gisela innan, men nu har man ju kommit ifrån det, och det är ju tråkigt att gå ensam. Så under nästa vecka börjar vi klockan 09.00, går en promenad och sen käkar frukost tillsammans... Ska bli skönt...


Hoppas jag kan sova hela natten inatt.


Fan va denna veckan, så som förra, har gått så enormt fort. Redan torsdag imorgon. Om två veckor är det löning. Och det behövs verkligen... Tur jag har mina rikskuponger :D


Jag kommer att resa mig...

Av Kim - 11 februari 2009 12:29

Såhär såg jag ut idag :) Utan och med jacka...


Nu ska jag äta lite spagetti och köttfärssås som jag tinar i micron. Bra att gjort storkok när Madde bodde här. Så ska jag titta på senaste 90210 och Srubs...


Tjöta lite med Nina ikväll...



Av Kim - 11 februari 2009 06:14

Suck...


Somnade ju som sagt under eftermiddagen igår. Bäddade ändå ner mig ganska så tidigt och kollade på House. Sen skulle jag somna. Gud vad det var svårt. Men till slut somnade jag. Sen vaknade jag typ en gång i timmen ända fram till klockan ringde 04.45 Gick med stapplande steg in i duschen. Men måste ändå säga att jag är ganska så pigg idag ändå :)


Hoppas ni får en bra dag...


Jag kommer resa mig igen.....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards