This Is My Life

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Kim - 10 februari 2009 19:44

Mamma har namnsdag idag :) Så grattis till dig. Älskar och saknar dig/er...

Av Kim - 10 februari 2009 19:15

Fuck...


Hittade äntligen Striptease med Demi Moore idag. Tog hem och kollade på den. Väldigt bra. Men seeeen. Efter den så somnade jag. Har typ sovit i två-tre timmar. INTE bra alls. Måste ju kunna sova inatt. Ska ju upp 04.45 Helvete.... Är helt lost nu...


Åh en liten rolig grej :) Fick ett mejl idag av en helt okänd kille på min FaceBook som skrev "ville bara titta in o säga att du är sjukt vacker" Då blir man glad :)


Jag kommer att resa mig igen, vet bara inte när.... Hoppas det blir snart.

Av Kim - 10 februari 2009 10:19

Igår var en rätt så okej dag faktiskt. Men på eftermiddag/kvällen så slutade den i huvudvärk och söndergråtna ögon. Hatar mig själv att jag är så jävla känslig. Men man måste bara få gråta av sig ibland. Synd bara att när man väl öppnar kanalerna så slutar det aldrig. Men blev iaf en relativt tidig säng gång. Somnade innan 22.00 Men lik förbannat gick jag ändå inte upp förrän 05.45 idag. Vägrade gå upp när klockan ringde 04.45 Som sagt, tur man har nära till jobbet...


Idag är jag trött, dåsig och slö. Ska dra mig in till stan direkt efter jobbet idag. Leta upp en present som jag ska skicka och sen ska jag bara powernapa. Får väl gå inom Hemköp så jag kan köpa ngt att äta me ikväll. Nudlarna är slut ;) Har ingen lust att stå å laga mat. Blir så deprimerad. Älskade att göra goda middagar förr. Men då var vi TVÅ. Det är deprimerande och tråkigt att laga mat till sig själv i vanliga fall. Men när man blivit lämnad så är det ännu jobbigare. SUCK


Woho. Får nog hem en TV till helgen :) yeah


mina naglar bara flagar sönder. Får fila och lacka till dom ikväll. Det som finns kvar. Så jag kan få tillbaka mina långa fina naglar igen...


get out of my mind


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards