This Is My Life

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Kim - 7 augusti 2009 09:51

- hungrig

- vill hem till min älskling

- vill ha hem min mobil NU

- ser framemot kvällen då man får träffa bror och far =)

- kramsugen

- hungrig

- röksugen

- hungrig

- fattig

- nämnde jag att jag var hungrig förresten?

Av Kim - 7 augusti 2009 06:44

som jag skrivit förut så kan man läsa det inlägget som jag skrev på exakt samma dag för ett år sen. Idag kom detta inlägget upp


http://kimstolpe.bloggagratis.se/2008/08/07/871062-ar-jag-egentligen-vuxen-blir-man-nagonsin-det/


Jag läste genom det, som jag alltid gör, och reflekterade.


Det är så mycket som har hänt sedan det inlägget. Jag blev sårad, krossad - likt en människa trampar sönder en snigel -, lämnad och övergiven. Men sedan läkte jag, reste mig upp, byggde ihop mitt snigelhus igen och kämpade. Jag lyckades, för nu har jag en helt underbar ny person i mitt liv - Johan - och det är med honom som jag tänker skapa en familj. Nu vill jag stadga mig, nu vill jag bli vuxen. Jag vill gifta mig med honom, jag vill ha barn med honom. Han kommer bli en helt underbar pappa och make. Det vet jag med 100 %. För han är en underbar pojkvän. Det är honom jag vill leva med.


Okej, jag vet att jag skrev i det gamla inlägget att Andy var min sista kärlek. Och jag trodde det, men han tyckte inte samma sak uppenbarligen. Jag trodde aldrig jag skulle kunna släppa honom eller älska ngn annan människa igen. OK, Andy kommer alltid ha en stor del i mitt liv, så är det bara. Men det är Johan jag vill leva med. Johan är redo för allt detta. Johan har bott hemifrån många år, Johan har varit sambo, Johan har levt livet, Johan är redo, Johan vill stadga sig. Han vill stadga sig med mig... Och vi älskar varandra...


Kim <3 Johan

Av Kim - 7 augusti 2009 06:22

åh. det var mys igår på hög nivå. Mamma och Johan kom igår <3 Jag gjorde wok med färska grönsaker och kyckling, och sen ris och nudlar till det :) Så åt jag, johan, mamma och madde det. Jätte trevligt var det =) Sen stack Madde hem och då satt vi andra och snackade och tittade tv.


Idag ska jag och älskling ner till Malmö direkt efter jobbet, ska kolla på lägenhet 15.30 och sen ska vi möta upp pappa och martin på dragracing. Kommer bli en rolig kväll. Ska bli så kul att träffa dom...


Imorgon ska vi på kalas och fira Johans brors sambo Madde som fyller år. Eller om hon har fyllt? Idonknow. Och det ska bli himla mysigt. Saknar dom mycket. Dom är så härliga och underbara. Saknar "mina" barn =)


Sen på söndag ska vi gå på galoppderbyt :D och sen ska vi kolla på ytterligare en lägenhet. Sen kör vi upp till Halmstad efter det eftersom jag börjar tidigt på måndag.


Sen på tisdag så ska jag på hockey med Johans bror och nga arbetskompisar till honom. FBK möter Redhawks :D ska bli sjukt kul. Måste bara se om jag hittar min halsduk. Den ligger nog nerpackad med vintergrejorna. Annars så påpekade Johan att dom säljer Redhawks halsdukar på plats. EUW!!!!!!!


Åh, längtar tills jag har min mobil i näven =) Lekte lite med mammas igår. Längtar längtar längtar längtar.... tihi....


Det var så mysigt att vakna upp med Johan imorse, fast klockan var fem :S sen tog jag en dusch, fixade mig och käkade frukost (mamma tvingade mig) sen gick jag in för att pussa min älskling hejdå. Och det var så mysigt. Känns skönt =) Var längesen man kunde göra ngt sådant, förutom när Johan sov sist hos mig när jag skulle jobba.... mys mys mys mys... Johan påpekade att han tyckte synd om mig när klockan ringde 04.45 Jag svarade med att det är inget emot vad det kommer att bli när klockan ringer 03.45 när jag bor i Malmö. HUGA!!!!!!


Kommer bli en bra helg detta :D


kärlek <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards