This Is My Life

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Kim - 14 augusti 2009 11:08

om en timme slutar jag jobba. sitter nu med värsta jävla mensvärken. och mina tabletter ligger hemma. bra tänkt där Kim, NEEEJ! Men till mitt försvar så skulle jag ju inte ha mensen ännu. Kul att gå uppklädd på 60-års kalas när man ser ut och känner sig som en valross och har värsta värken. Ngt mer som ska negativisera sig i mitt liv när vi ändå är på gång? Just bring it on.


Efter jobbet kör jag ner till Malmö. Är hungrig som en jävla varg men hinner inte äta. Åh, hatar när det blir ändring i planeringen. SUCK!


Pratade med Madde innan. op hade gått bra, och ärret hade inte blivit så stort :) hon oroade sig himla mkt för det. men 3-4 cm är rätt mycket på hennes lilla mage. sötisen. hon får komma hem idag, men hon har rätt så ont. Känns lite så att jag inte är hemma i helgen och kan hjälpa henne. Mårten ska ju på bröllop. Men hoppas hon klarar att ta tåg hem till sina föräldrar så hon slipper vara ensam... hade det inte varit för att jag måste släppa in mäklaren idag så hade jag tagit hand om henne ju, för jag vet att hon hade gjort det för mig.


vill att min älskling ska hålla om mig och pussa på mig. typ NU!

Av Kim - 14 augusti 2009 07:00

Igår hade jag planerat att jag skulle ha lite egentid för mig själv. Bara vara i min egen värld i min egen lägenhet som jag knappt har sett röken av. Bara ta det lugnt, kliva in i min egen värld och försvinna. Men så blev nu inte fallet. Utan efter jobbet så fick jag sticka till sjukhuset och hälsa på Madde, alltså Madde är då en enormt smal tjej vanligt, men när hon låg där i sjukhussängen med dropp kopplat till sig så såg hon ännu skrangligare ut. Lilla gumman. Hon opererades inatt så jag väntar på hennes samtal om hur hon mår. Men iaf, då satt jag där och underhöll henne ett tag. Sen skulle jag gå hem så jag fick lite motion så knatade jag inom Andy för att hämta min hårddisk han lånat för att lägga över filmer, och eftersom det enda jag visste var att han bodde i närheten av sjukhuset (han har flyttat till ny lägenhet) så hade jag ett dilemma att hitta. ha ha, men det gick bra till slut. Jävligt mysig och fin lägenhet han har fått tag i. Så fick jag hjälpa honom med hans dator me. Synd bara att jag inte kan hjälpa min egen. SUCK. Men iaf, så gick jag vidare hemåt, mötte Jonas och hans flickvän och snackade lite, va ett bra tag sen man såg dom, så det var roligt. Grymt mycket folk det var i stan igårkväll BTW! Sista veckan innan skolan börjar så jag antar att det var därför.


Sen kom jag hem, gick in till datadoktorn (har bästa grannarna) och han gav mig den första preliminära diagnosen "kraschad hårddisk". AJ! Men samtidigt så va han ändå osäker för den beter sig inte som om det vore det. Så han ska undersöka mer. När jag kom in till Joel så såg jag bara datorn ligga i typ tusen delar och med en mejsel bredvid. Ha ha, kanske inte tusen delar, men några styckna iaf =) Och det första Joel sa var: "det är inte så illa som det ser ut." PUH!! men egentligen va det ju det ändå, om det nu är hårddisken. Men han sa att dom inte var så dyra. Men ska kolla på kvittot hemma om hur lång garanti jag har. Men tror dock bara jag har ett år, och datorn fyller snart 1 år och 8 månader. så det känns rätt kört... Men han har en extra laptop som jag får låna om han inte fixat datorn efter helgen. TACK SOM FAN JOEL!!!!


Och sen snackade jag lite med Mattias angående min lägenhet, han skulle ju ta över den efter mig, men Lernia har lite ont om jobb just nu så det ser mörkt ut.


Så det jag vill komma fram till med detta inlägg är att jag INTE fick min egentid igår förrän efter 22.00 typ. Då låg jag under täcket, filupsilurade och funderade. Har sovit så jävla gott inatt så det finns inte. Därav min lilla försovning imorse. Jag vaknade när klockan ringde 04.45, men hjärnan ville inte riktigt vakna till liv...


Men jag säger det, nästa vecka ska jag vara hemma hela veckan. Behöver det, vara i min underbara lägenhet, bara få va och ha egentid. I need it...


Idag efter jobbet ska jag köra raka vägen ner till Malmö och öppna Johans lägenhet för mäklaren. Det var ju inte heller planerna från början, utan jag skulle ta det lugnt idag efter jobbet, luncha med Gisela och sen bara va... Men nu måste jag ju detta eftersom det måste göras. Så jag har inget annat val. Jävla tur att Johan har sjukt många kanaler på sin tv. Och om det är fint väder ska jag fan ta mig GÅ ut till Jägersro och köpa mig en sallad. Så vi hoppas på fint väder idag, och vi hoppas på att jag inte är döende så jag orkar gå.


Var så härligt att gå hem igår, så skönt väder :)


Pratade med Piffi igår me nga gånger, längtar tills hon kommer upp den 28:e :) wei wei wei wei!!!!! Hoppas nu bara att Malin me får ledigt...


längtar efter dig min älsklade Johan <3


25 dagar kvar :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards