This Is My Life

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Kim - 24 augusti 2009 19:44

Idag har det varit full rulle. Varit inne i stan med Sofia, och så mötte vi Madde. Så käkade vi sallad, sen kollade Sofia på datorer. Sen gick vi hem. Så hämtade Johan mat. Sen har jag skruvat isär sängramen och tillbehör. Röjt  i garderoben, packat lådor och bakat kladdkaka till mig och Sofia... Anneli har också varit här på besök :D Med Hugo.... :D alltid kul... Nu andas jag ut, ska kolla massa grejor på nätet. Bla uthyrning av släp. Hyr här, lämna där.


imorgon ska jag till falkenberg och luncha med Gunilla. Sen kommer patsy hem till mig. :) 


ledig på fredag, så jävla skönt. eftersom vi ska köra ner ett flyttlass på torsdagkväll...


saknar dig... <3

Av Kim - 24 augusti 2009 09:13

kolla vad bra bilder min iPhone tar =)



Av Kim - 24 augusti 2009 07:41

Då var denna helgen över och jag är åter på plats på jobbet, eller ja. Har varit det ett tag visserligen.


I fredags kom ju älsklingen upp till mig :) sen i lördags så körde vi ner X antal lådor till mamma och pappa. åt god middag, drack nga öl, spelade Monopol och hade det trevligt. Igår så körde vi hem till Halmstad igen. Så gjorde vi pannakagor på kvällen. Så gott, och det var så längesen me. Jag har varit sugen på det i typ ett halvår, så det var ett bra förslag älsklingen :) sen tittade vi på film och mös. Och imorse var man uppe med tuppen efter 05.00 TRÖTT! Älsklingen har precis kört hem, kom inom jobbet för att lämna nyckeln, och lämnade då även en frukostfralla han hade fixat och en cola light =) Världens bästa ju <3 Men nu har han åkt :(


Idag ska jag leka med Annelie =) Hon kommer hem till mig efter hon slutat jobba 15.00 Så ska jag börja med projekt skruva isär sängram... Ha ha, ja du. Ska vi se hur detta går...


Så ska jag in till stan me idag och fixa det sista på Andys present. Han fyller ju 35 i september, så det ska firas. Så fyller barnen år också. Måste fixa till dom me :)


Nej om jag ska äta min frukost nu som älskling kom med.


By the way. Flytta till Malmö. Riskabelt? Ja.. det händer ju alltid ngt där. Nu hade dom sprängt en automat så banken är i bitar typ och sedan kört in en lastbil i OnOff´s entré på Jägerso. OKEEEJ?


and I love my new iPhone :)


Men i min älsklings famn är jag trygg och säker =)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards