This Is My Life

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Kim - 18 augusti 2009 16:47

Det finns ju en gratis tidning som heter image, och där är Kim med i idag :) Från fotograferingen med Hallandstrafiken. Blev rätt nöjd med ena bilden faktiskt :)


om lite mer än en timme slutar jag jobba och älsklingen är på väg hit. Vill kramas :)


lycka :)

Av Kim - 18 augusti 2009 14:47

Har lagt till en punkt på min planlista. Bilda familj med Johan :) mitt hjärta. min älskling. min framtid. <3


snart kan jag börja stryka lite punkter på listan me :)


nu ler livet mot mig :) 


Min Planlista i Random ordning...


1. Sluta röka

2. Sluta kröka så mycket och så ofta

3. Följa mitt hjärta

4. Flytta ner till Malmö

5. Ta tag i fotograferandet igen

6. Skaffa egen studio

7. Bli rik

8. Förbli lycklig

9. Hoppa fallskärm

10. Bilda familj med Johan <3

Av Kim - 18 augusti 2009 11:35

igår tog jag ett ryck hemma i lägenheten. Rensade ur och slängde typ halva garderoben (kim är duktig hon) och så rensade jag bland alla papper och sådant. jag och sofia hjälptes åt medans vi drog ner några öl i våra torra strupar =) idag ska jag fortsätta, börja plocka ihop allt vi ska köra ner till Broby i helgen. Idag kommer älsklingen till mig <3 antingen ska vi hälsa på mamma och pappa på campingen eller ska vi laga mat himma. Får se vilket det blir.


alltså jag tyckte jag rensade som fan igår, men har så mycket kvar... tömde alla lådor jag har typ i hyllorna och sånt, men ändå sjukt mycket kvar. ha ha.. nåja. som sagt, ska ta ett ryck idag me.


Nina håller på med kontakten till Crendo och så har vi även fixat en som vill titta på Ninas lägenhet. Hoppas hoppas det blir nu till den 1.e september :) Sofia ska me flytta då, hon ska göra ett lägenhetsbyte med en annan på gården. Om allt går som det ska så är vi FEM som flyttar då. ha ha...


snart så är jag nere i Skåne igen :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards