This Is My Life

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Kim - 17 augusti 2009 17:40

Ikväll ska jag och Sofia ta nga kalla öl, snacka skit och börja rensa garderober. Ska börja tömma och packa ihop saker. Antingen kommer älsklingen ikväll efter hans jobb eller imorgon när jag slutat jobba. På onsdag när han kör hem tar han med lite grejor ner till sin lägenhet, typ sängborden och sådant. Så man slipper ta allt på en gång sen. Och på onsdag kommer Andy och hämtar köksmöblemanget och tv-bänken. Han skulle egentligen komma idag men så passade onsdag bättre för honom. Sen på lördag kör jag och Johan ner till mamma och pappa och dumpar av kartonger med barndomsgrejor.


Nina har varit i kontakt med Crendo så nu rullar det också på. Nu hoppas vi bara att Nina fixar ngn till hennes lägenhet. Någon som vill hyra en etta i andra hand i Halmstad? Som får världens bästa grannar?


Shit, när jag tänker på det blir jag bara mer och mer tårögd. Jag ska verkligen lämna min underbara lägenhet och mina bästa grannar någonsin. snyft... men det jag kommer få istället är en framtid med Johan <3 + att jag kan träffa mina vänner varje dag iaf :) så det är perf...


whaa. Kim ska bli skånebo igen :)

Av Kim - 17 augusti 2009 12:56

Nu börjar allting rulla igång. Bredbandet är uppsagt, har snackat med Telia angående telefonen, men kan ju inte flytta den förrän jag vet till vilken lägenhet :S Har tagit kontakt med Crendo som återkommer i eftermiddag. Nina och Jon tar min lägenhet så fort som dom får sin uthyrd. Så vi hoppas på att det går undan. För nu vill jag ner. Ner till framtiden och bort från det förflutna. Så planerna inför helgern är att köra ner alla mina barndomsgrejer till mamma och pappa, vågar inte riktigt ha dom i Johans källarförråd då det bor lite halvskumma människor där. Så då får dom hellre vara i Broby fram tills vi har den nya lägenheten, som vi hoppas på att vi får :) Men fram tills dess bor vi hos Johan... Kommer spara så sjukt mycket pengar, dom ska vi lägga på en utlandsresa tillsammans <3 Fast Johan påpekar att jag ändå kommer shoppa upp dom. Kanske, kanske inte :)


Nu är jag tillbaka på jobbet. Sittandes här och är lite halvorolig för min lägenhet just nu då dom här gubbarna ska fixa fönstrena idag när jag inte är himma, men Sofia lovade att vakta.. bra bra Sofia....





Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards