This Is My Life

Alla inlägg den 21 augusti 2009

tid

Av Kim - 21 augusti 2009 17:18

- om 40 minuter så stänger jag

- om ca 1 timme ska jag ta mig en öl

- om ca 2 timmar borde jag ha fått kontrollen över min mobil som jag måste fixa program till

- om ca 5 timmar är min underbara älskling hos mig


bara så ni vet



Av Kim - 21 augusti 2009 15:09

jag är världens lyckligaste tjej. jag är så lyckligt lottad som har lycktas haffa en sådan enormt underbar, fin, sexig, härlig, underbar, humoristisk, omtänksam, kärleksfull och perfekt människa till pojkvän/sambo/bättre hälft som Johan är.... han är bäst... jag svävar på moln. han är så fin. MIN Johan. tack för att du valde mig. tack för att du inte gav upp. tack för all kärlek du ger mig. tack för att du finns. tack för att du är du. tack för att du älskar just mig...


älskar dig <3

Av Kim - 21 augusti 2009 12:46

alltså. jag är inte bara en dålig flickvän, jag är även en dålig dotter. mitt i all glädje över att jag är på väg och hämta min nya vita iPhone så ringde pappa. så pratade vi och så bestämde vi att jag skulle ringa ikväll så jag vet om dom ska till Malmö eller inte. Går in på Julys Tobak, jättansglad över att min mobil har kommit, och ska skriva under. Så skriver jag den 21/8-09. Så kommer jag på. SHIT, Pappa fyller ju år idag. FÖRLÅT Pappa... ringde upp honom direkt.. han bara skrattade :) fick så dåligt samvete.... Grattis på din dag pappa. Kommer med nybakade bullar och paket imorgon. Älskar dig <3


Ja just det, jag och madde bakade vanilj och kanelbullar igår. Det som skulle sluta någorlunda tidigt, slutade vid midnatt. Och denna anledning heter JENS PREBEN!!!!!!! Jens är ju då Maddes gudomligt söta katt. Men ÅH vad jag INTE var glad på honom igår. Först bajsade och kissade han i sängen, in med lakanen, och själva täcket i maskinen (tur jag hade tvätt tid igår). Sen en halvtimme senare, då sätter han sig och BAJSAR på själva madrassen. WHAT THE FUCK!!!!! så det var bara att tvätta den me. jag kom inte i säng förrän sent. så idag är jag helt slut i hela kroppen. grejen är ju det att han gör bara sånt när han är hemma hos mig. Då när jag köpte min soffa och den var helt ny, då kräkte han i den tre gånger. Undrar om det kan vara Gerda som har inverkan på ngt sätt på honom, kan det vara så Mamma??? Så jag är trött idag, vaknade på helt fel sida. Var jätte nedstämd och deprimerad. Men då är det bra att min nya mobil kom för den gjorde mig så glad. Så nu vill jag bara hem så jag kan ladda ner iTunes och börja använda min mobil :D den är så fin =) wei wei wei wei.


Och ikväll kommer min underbara älskling hem till mig. Saknar honom så mycket och längtar efter honom. Fuck vad skönt det kommer bli att flytta ner till honom <3 min Johan :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards