This Is My Life

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Kim - 11 augusti 2009 11:34

om 30 minuter sitter jag på tåget ner till laholm, där ska jag byta till buss som ska ta mig till ängelholm, och där ska jag sätta mig på ett tåg som ska ta mig till malmö. PUH!


nåja, det är det värt :D

Av Kim - 11 augusti 2009 07:30

flåsande person som springer in i butiken -"biljettautomaten är sönder, jag kan inte dra mitt kort"


jag säger då -"vilken av dom?"


han skriker -"den på parkeringen!!!!!!"


jag lugnt och sansat -"ja, men den har inte jag något att göra med."


han flåsar tillbaka -"nej men får jag böter så har jag dig som referens."


Sen sprang han...


äh, jaha?

Av Kim - 11 augusti 2009 07:01

Godmorgon


Idag vaknade jag lite sent. Hann duscha, men fick sminka mig och fixa hår på jobb. =)


Ååh är så förväntansfull nu angående lägenheten. Jag håller alla tummarna jag bara kan. Vill så gärna ha den. Kommer bli så mysigt att kunna flytta ihop med Johan. Trivs så bra med honom :)


Ikväll blir det hockey. Ska se vuxna män gråta när FBK spöar skiten ur MIF! mohahaha.. Så jag ska ta 12.04 tåger ner så hämtar Andy och Madde mig. Sen följer jag med Madde och hämtar barnen på dagis <3. Sen ska vi väl käka och sen drar jag, Andy och hans jobbarkompisar iväg till hockeyn :D var så längesen jag såg FBK spela. Kommer bli sjukt roligt... Helvete bara att jag inte kan hitta min halsduk. Även om dom har bytt färger, men ändå... fuck fuck fuck fuck


29 dagar kvar :D

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards