This Is My Life

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Kim - 26 augusti 2009 19:13

nu har jag gjort adressändring och tfnflytt :) from den 1.e oktober har jag ett 040-nummer :D wei... och är även adresserad nere i Malmö :D


jag är rastlös och jättans sugen på ngt gott... funderar på om jag ska ut och gå en runda, men det är så jävla tråkigt att göra det ensam dock.... har tömt mina byrår nu. och imorgon kommer patrik hit och hjälper Johan bära ut sängen till släpet. För den orkar INTE jag hjälpa till med, den är aptung...


sen går första flyttlasset neråt. det är nära nu =) eller ja, en månad till. Men ändå... ska ju bo nere hos Johan varannan vecka ju fram tills den 1.e oktober... kommer vara så skönt :D tihi


saknar dig

Av Kim - 26 augusti 2009 13:03

Nu har jag varit ute och lunchat med världens bästa Gisela... Saknar henne så mycket, att inte kunna sitta ute i GT en kväll och bara snacka skit och pimpla en bag in box... Men därför är det så skönt att träffa henne minst en gång i veckan iaf... Hon har alltid något vettigt att säga när man är förvirrad och inte vet varken ut eller in. Precis som min mamma. jag vill också vara en mamma så man blir smart och har svar på allt. =) Så fick jag en tidig födelsepresent av henne me. En knallgrön kjol. Så jävla läcker är den. Den kommer användas flitigt ska jag säga er =)


Den lägenheten vi ville ha. Den kan vi inte ta, även om vi får den. Även om vi är godkända för att få lån så kräver banken att Johan måste sälja sin först, och vi kan ju inte lita på att den lägenheten finns kvar när hans är såld, och då sitter vi där. Och tyvärr sitter vi inte inne med sjukt mkt pengar så vi måste ta ett lån. Hatar det. Ville verkligen ha den, så jag och Patsy kunde sitta på balkongen och pimpla vin med utsikt över "ölandsbron" ASGARV! ha ha. och jaaa, jag vet att det inte är ölandsbron där, internt mellan mig och Patsy :) Så idag ska jag ringa och flytta min hemtfn till Johans lägenhet och göra adressändring som gäller från den 1.e oktobet. Så bor vi i hans. Om inget annat kommer vi spara sjukt mkt pengar, så det är iaf bra. Spara upp ett bra kapital till framtida lägenhet... och framtida familj :) Men vi kommer få det jättansmysigt i hans lägenhet och vi kommer klara detta galant =) vi har stark kärlek mellan oss och det är det enda som räknas och behövs...


Imorgon går första flyttlasset neråt, och då börjar även jag sova hos Johan dom dagarna jag jobbar sent :) så mysigt. men längtar verkligen till den 1.e oktober :D


saknar dig Johan. Min kärlek - mitt allt... <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards