This Is My Life

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

flytt AB

Av Kim - 26 augusti 2009 13:03

Nu har jag varit ute och lunchat med världens bästa Gisela... Saknar henne så mycket, att inte kunna sitta ute i GT en kväll och bara snacka skit och pimpla en bag in box... Men därför är det så skönt att träffa henne minst en gång i veckan iaf... Hon har alltid något vettigt att säga när man är förvirrad och inte vet varken ut eller in. Precis som min mamma. jag vill också vara en mamma så man blir smart och har svar på allt. =) Så fick jag en tidig födelsepresent av henne me. En knallgrön kjol. Så jävla läcker är den. Den kommer användas flitigt ska jag säga er =)


Den lägenheten vi ville ha. Den kan vi inte ta, även om vi får den. Även om vi är godkända för att få lån så kräver banken att Johan måste sälja sin först, och vi kan ju inte lita på att den lägenheten finns kvar när hans är såld, och då sitter vi där. Och tyvärr sitter vi inte inne med sjukt mkt pengar så vi måste ta ett lån. Hatar det. Ville verkligen ha den, så jag och Patsy kunde sitta på balkongen och pimpla vin med utsikt över "ölandsbron" ASGARV! ha ha. och jaaa, jag vet att det inte är ölandsbron där, internt mellan mig och Patsy :) Så idag ska jag ringa och flytta min hemtfn till Johans lägenhet och göra adressändring som gäller från den 1.e oktobet. Så bor vi i hans. Om inget annat kommer vi spara sjukt mkt pengar, så det är iaf bra. Spara upp ett bra kapital till framtida lägenhet... och framtida familj :) Men vi kommer få det jättansmysigt i hans lägenhet och vi kommer klara detta galant =) vi har stark kärlek mellan oss och det är det enda som räknas och behövs...


Imorgon går första flyttlasset neråt, och då börjar även jag sova hos Johan dom dagarna jag jobbar sent :) så mysigt. men längtar verkligen till den 1.e oktober :D


saknar dig Johan. Min kärlek - mitt allt... <3

 
 
Pattsy

Pattsy

26 augusti 2009 15:36

Hahahahaha ja men de är ju bara så kul!!! =)
Ja håller ändå tummarna på att lägenheten blir er för vin å Ölandsbron finns de inte mycke som slår ;-)
Puss

http://lillasysterpaj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards