This Is My Life

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Kim - 3 oktober 2009 14:31

legat och sovit halva dagen. följde inte med älsk när han skulle spela match, och hoppade även ishallen. är ganska förstörd. lite piggare nu efter dushen och så har jag svidat om. trotsar min trötthet och ska på kalas. har ingen feber idag som tur är, men enligt johan så hade jag feber inatt, jag var brännhet. skönt att det gick över. ska ta det lugnt idag. det är tråkigt för jag är inte samma pigga Kim som jag brukar vara. och jag som ska träffa "mina" barn. nåja. har på mig outfiten som jag köpte inför detta kalaset som skulle gått av stapeln för nga veckor sen, men som sagt, pga sjukdom så ställdes det in. ni får se bild imorgon.


åh, skulle förbi och lämna Masses väska efter att johan hämtade mig igår, den knäppisen springer hem efter jobbet (tror nog inte riktigt han vet hur långt det är;)) iaf, så jag fick träffa underbara söta Leo... åh så liiiten.. vill me ha...


kalas nu. ha en bra lördagkväll. och alla ni som vet vårt nya hemnr, nu är tfn inkopplad, så nu kan ni ringa =)


vi hörs imorgon

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards