This Is My Life

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Kim - 19 oktober 2009 06:45

Maaaaaaaaaaaaaaaaalin: Klart som korvspad att vi kommer vara på plats. Hade du ärligt talat förväntat dig ngt annat? ;) ser väääldigt mycket framemot. saknar er så jävla mö =) <3


Har sagt det innan och säger det igen, har världens bästa och mest omtänksamma sambo man kan tänka sig. Johan är ju ledig idag och imorgon, och då går han ändå upp 04.00 och följer mig ut till bilen för att se att jag kommer iväg ordentligt, och som idag när jag skulle tanka innan, så ringer han när jag kört för han tycker inte om att jag ska tanka ensam mitt i natten ute i mörkret, och när jag kommer upp till Halmstad så ska jag prompt ringa honom. Han är så omtänksam och jag känner mig verkligen älskad. Det är en underbar känsla som jag verkligen har saknat... Han får mig att känna mig trygg och säker.


I lördags blev det som sagt hemmakväll hos sunkan och helena. va riktigt gott med fondue, mer sådant =) så spelade vi monopol (som Johan storvann som vanligt) och sen poker (där han INTE vann) =). Var en himla trevlig och mysig kväll, that we like...


Igår blev det H-O-C-K-E-Y :) Limhamn vs Kallinge/ronneby. Larsson spelade ju. slutade med hemmavinst, 5-3. Larsson gjorde sista målet. Bra jobbat =) Det var så länge sen jag var och såg på en sådan hockeymatch i en sådan rink i en sådan div. Väldigt annorlunda och väääldigt mkt kallare än dom större arenorna. Men sååå mysigt =) Va trevligt att träffa Larsson me, va ett tag sen. Sen hyrde vi film. Johan Falk filmerna, dom två första (som vi såg igår) och sen den fjärde, för sist vi hyrde film hade dom inte dom två första så då hyrde vi trean, så den har vi ju redan sett. Dom är så jävla bra dom filmerna. Så ikväll blir det att se fjärde filmen =)


Efter jobbet idag så ska vi till Entré och kolla klänning till mig, sen ska vi veckohandla på Maxi.


Jag är verkligen så enormt lycklig med Johan. <3

 

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards