This Is My Life

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Kim - 6 oktober 2009 08:04

jag förklarar för en kund hur han ska tåget, in rusar en och säger "kan du bara ge mig en biljett till hbg lite snabbt". Äh, nej. Jag är lite upptagen nu med denna kund som också ska med det tåget.


ÅH! Vilka människor det finns.... Tror att allt handlar om dom och att inga andra åker tåg, utan just bara den där ensamma personen som kommer in i butiken och slänger upp sitt kort för att tro att jag ska lämna det jag gör och ge honom en biljett. för han är den enda som åker..


yeah right



Av Kim - 6 oktober 2009 06:17

godmorgon på er.


japp, tidig morgon idag me.


gud i helvete vad jag saknar mina grannar på stationsgatan 32. Jag berättade ju för er innan om grannen mittöver. Guess what? Igår kväll runt 22.00 tiden så började grannen under oss spela musik. And guess again. Musiken spelades fortfarande när jag vaknade 03.15 och när jag stack till jobbet 04.15 Jävla tur jag kunde somna inatt säger jag bara. Sen va dom ute i trappen me och hade sig. En vardag! Suck....


Det märks skillnad på vädret att man har flyttat till sydligare breddgrader, för det var faktiskt inte kallt imorse i Malmö, men när jag kom hit till Halmstad så höll jag på att frysa pattarna av mig. Seriöst! Det är verkligen svinkallt här uppe. Brrrrr. Jag lovar, det dansade snögubbar vid vägkanterna.


Ikväll är det hockey =) Och jag slutar tidigt så jag är hemma ikväll. I will watch. Men jag är så arg över att jag inte kan se FBK-HV 71 matchen på torsdag. Kommer bli en sån enormt spännande match. Får lyssna på radion på tåget. Vi ska krossa dom =) oh yes we will...


Efter jobbet idag ska jag träffa Annelie, gå en runda och ta en lunch på stan.


På söndag åker min älskepäslske ifrån mig :( I hela fyra dagar. Han ska till Jönköping på kurs och kommer inte hem förrän onsdag kväll. Så då ska jag sova i Halmstad hos Madde... :D Men kommer sakna Johan ngt fruktansvärt, vi har ju i princip sovit ihop varenda natt sen semestern. Det kommer kännas konstigt och tomt...


Älskar dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards