This Is My Life

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Kim - 24 oktober 2009 17:23

men ÅHHH, det ville sig inte alls idag på hästarna :/ eller jo, jag fick in en vinnare som gav 8 gånger pengarna :) det var kul. men sen gick det bara skit skit skit skit, både för mig och Johan. Fast för paps gick det lite bättre. fick in mer på sina vinnare och plats =)


idag va det match, johan gjorde två mål :D han är så jävla bra faktiskt, var en riktigt bra och rolig match att se. och andy släppte bara in två mål. tror det slutade 7-2 till akso nobel. goodie =)


om en timme är det H-O-C-K-E-Y hockey =) fbk vs luleå. en vinst där ja grabbar. lätta pix...


hittade ett par stövlar idag som jag nog ska köpa imorgon, hade mer pengar kvar på kontot än vad jag trodde. behöver liksom vinterstövlar, har inga. och dessa va varmfodrade. så sköna och snygga me...


nu har vi mys =) <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards