This Is My Life

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Kim - 8 oktober 2009 16:46

snart slutar jag och då ska jag invänta tåget och matchen som avgår/börjar 19.00 =) Ge oss en vinst nu grabbar. Visa att vi är bättre än HV71. Gör oss inte besvikna. Okej? Kan vi komma överens om det? Bra :)


Har inte haft så mkt att göra idag. Det är tråkigt. Tycker om när det är fart och finns att göra. Men det har varit urkasst väder idag så då väljer dom flesta kanske att åka bil, istället för att stå i regnet och vänta. Vad vet jag. Tycker att fler både åka tåg. Jag hade gärna gjort det varje dag om det hade gått som passat mig. det är rätt behagligt att åka tåg. Man kan lyssna på bra musik, man kan fundera, finnas i sin egen lilla bubbla, vila, analysera folk, kolla naturen. Så det är inget fel med det. Man får vara sig själv för en stund, och i mitt fall 2 timmar. Och när man åker hem på kvällen så blir man avslappnad och får rensa skallen i ytterligare 2 timmar innan man kommer hem. perfekt. Fler både åka tåg. ÅK TÅG! ÅK ÖRESUNDSTÅG! Kom in och köp biljetter hos mig och min kollega. Vi är enormt bra och trevliga =) Vi finns i Hallandstrafikens butik på järnvägsstationen i Halmstad. Bara så ni vet.


om 3 timmar och typ 30 minuter får jag kramas med min älskepälske <3

Av Kim - 8 oktober 2009 12:54

Idag har pappa, Johan och Ninas kisemise Nils namnsdag. En hyllning till dom =)


Älskar dig världens bästa pappa <3 Grattis

jag o papi  


Älskar dig världens bästaste och underbaraste sambo <3 Grattis

  


Grattis sötepöte Nils på din dag <3

nils











































































































  

Av Kim - 8 oktober 2009 12:10

Josse: good idea :) jag lovar att jag ska ta mig till stockholm och ta en blöt utekväll med dig. soon =) ser framemot det eftersom jag inte partat i stockholm ngn gång =)

 

ha ha, jag var verkligen heeeelt väck igår. när jag kom hem så slängde jag mig direkt i soffan, skulle ju egentligen göra potatisplättar men jag orkade helt enkelt, var helt utpumpad. Tänkte jag skulle vila lite istället. Så snackade jag med älskepälske me och hans kläder var totalt genomblöta efter att himlen öppnade sig när han skulle gå från bussen till hans jobb. Snäll flickvän som jag är så sa jag då att jag hämtar honom när han slutat så han slapp frysa i blöta kläder när han väntar på bussen hem. Ställde min klocka och skulle slumra till. Vaknade av att Johan ringde typ lite i åtta för att berätta när han trodde han var färdig på jobb. Så somnade jag om igen. Totalt borta va jag nog när jag pratade med honom. Sen vaknade jag med ett ryck 20.25 Och undrade för mig själv varför inte klockan hade ringt. Ställde inte jag den på just 20.25? Så tittade jag på mobilen, då hade jag ställt den på 18.25 HA HA. Snacka om att vara helt borta. Jävla tur jag vaknade. Det är rätt bra att kroppen känner av sånt =) Så jag hann i tid så Johan slapp stå och frysa. Sen när vi kom hem så däckade jag direkt under täcket och vaknade imorse när Johans klocka ringde 05.55 Skönt att få sova 3 timmar längre idag.


idag jobbar jag eftermiddag pga att bilen skulle in på service idag så då fick jag ta 08.08 tåget. så jag var rätt så mycket tidigare i halmstad, gick en runda på stan. väntar på att dom ska få in en viss klänning på Gina som jag ska köpa. så läcker. hoppas bara den passar min kroppstyp också. we´ll see... men det hade dom ju inte fått då nej. får kolla i malmö imorgon. så köpte jag med mig en laxsallad till jobbet me. mumma. är trött idag men ändå inte. konstigt det där. ÅH! idag är det spännande hockeymatch... HV71 vs FBK! Vill se deeeen. hoppas att jag inte är för trött när jag kommer hem, för isf kan jag se reprisen även om jag lyssnar på radion på väg hem. men hade velat se den...


till helgen vet jag inte alls vad som händer. bortsett från att johan och andy ska spela match på lördag förmiddag, sen på kvällen är det ju fotboll och den måste man ju absolut se enligt Johan. så då får vi väl göra det. sen på söndag tar jag tåget till halmstad för älsklingen ska ju åka ifrån mig :( Vill inte. men jag får ha Madde som sällskap =) Och givetvis så kommer vårt kärleksbarn Ior att följa med mig :)


tänker på dig min underbara <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards