This Is My Life

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Kim - 14 oktober 2009 12:16

Just nu är jag bara en stor jävla känslomässig bomb som exploderar och bryter ihop när som helst. Och det känns så fel. Och jag är så arg på mig själv för att jag är ledsen. ÅH! FanhelvetejävlaskitfanskapsFAAAAN!


Iaf. Idag är det solig onsdag. Måste dock köpa vantar och mössa. Har ont i öronen och lock för dom, fryser som fan om fingrarna. suck. idag la jag och madde in ny musik i min mobil. album av sounds (alla), mando diao och sugarplum fairy. LOVE!!!! la la la...


imorgon är det äntligen torsdag. då får jag äntligen kramas med min älskepälske igen. det kommer vara så skönt och härligt... min älskling. han kommer hem idag, men eftersom jag ska jobba öppning imorgon och på möte på eftermiddagen så sover jag i halmstad inatt igen så slipper jag köra imorgon. så en natt till bara. sen är det mys och kramkalas.


vill skänka en tanke till min pappa som blev opererad igår. <3


just det, bjuder på lite bilder me =)


mitt hår innan färgning

  


och efter =) tadaaa. Madde slingade det =) Är sjukt nöjd. syns lite dåligt på bilderna kanske.

  

  

  


nåja. syns mycket bättre live och är sjukt snyggt. håret ser mycket friskare ut nu me.


älsklingen fundrar på sin klubba som bröts av samma dag

  


vi saknar dig pappa <3 syns hemma imorgon :)

  


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards