This Is My Life

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Kim - 22 oktober 2009 18:47

Frida: tack min vän :) trivdes faktiskt himla bra i den fast det är ett fodral :) du får se riktig bild sen när jag är uppklädd och fixad =) ingen fara, jag kan fixa det när jag jobbar tidigt, kan ringa dig när jag kommer till jobb vid 05:45 :) fast imorrn ska jag jobba sent och nästa vecka också...

 

snart börjar hockeyn och fbk ska slå modo =) sau d så :)


när jag kom hem idag så fixade jag mat till älskepälske som han kan ha med sig till jobbet imorgon =) så skulle jag ta en powernap me, men det är så typiskt att när jag väl kommer hem så kan jag inte vila. suck. tur man ska åka tåg imorgon =)


älskar dig <3

Av Kim - 22 oktober 2009 06:15

aoumen godmorgon på er. pigga och glada? grattis på er isf, för det är fan inte jag.


anledning till att det inte fanns uppdatering igår var för att jag var på kontoret för utbildning i ett program som jag ska assistera i. alltid roligt att lära sig nya grejor, och framförallt att ha ngt att göra vid sidan om. och så va det roligt att vara på kontoret och få träffa alla. varenda en som jag träffade där uppe frågade "är det inte jobbigt att pendla? hur klarar du det? att du orkar? jag hade inte stått ut." fick många tips och ideér. visst är det jobbigt, och visst är jag konstant trött, och visst går det ut över stackars underbara Johan som får en irriterad och trött sambo mellanåt. men det är värt det. det är det faktiskt. men det är fan så jobbigt. speciellt som idag, eftersom jag va på utbildning igår så kom jag hem 21.15 med tåget och fick stupa i säng direkt, och sen ringer klockan 02.50 för att man ska stiga upp. mänskligt? nej. nödvändigt? absolut. har aldrig varit sen en enda gång sen jag flyttade ner och fick gå upp så tidigt. och det är ju bra. men farligt - å ska bara höja radion, mando diao med gloria =) - som tur är har jag världens underbaraste sambo som bryr sig så jag vet att jag kan ringa honom - även om han snart ska upp för att jobba - om det blir för jävla jobbigt på vägen. nog sagt om det.


i tisdags så firade jag och Johan 4 månader <3. fyra underbara fantastiska månader. och fler kommer det att bli :D he makes me feel good =)


idag ska jag luncha med GISELA =) va ett tag sen vi sågs så vi har mkt att ta igen :) sen ska jag hem och sova sova sova sova sova sova...


åååh, dom hade fått in mina klänningar. ÄNTLIGEN!!!!!! har tyvärr ingen bild på dom, men ska fota mig när jag ska använda den ena så får ni se. så jävla läckra. en i svart och en i typ lila. samma färg som den toppen jag köpte som jag visade innan i bloggen. satt perf och jag kan fortfarande komma i en 36:a :D känns skönt tycker jag...


vi för alltid <3

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards