This Is My Life

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Kim - 15 oktober 2009 07:04

  • Folk som kommer in i butiken och som inte hälsar, utan bara slänger fram sitt kort och tror att jag vet vart dom ska åka. Som sagt. Jag är ingen tankeläsare.
  • Folk som trycker på knappen på dörren på tågen för att dörren ska öppnas. Newsflash, dom öppnas automatiskt.
  • Folk som inte kan vänta medans vi andra ska av tåget, utan pressar sig inåt och blockerar utgången. Idioter.
  • Folk som ska åka till Lund, Landskrona eller Hbg från Malmö som sätter sig i dom tre vagnarna som åker till Halmstad och Göteborg istället för dom tre vagnarna som ska just till dom tre första städerna. Man sitter som packade sillar och så är det nästan tomt i dom tre andra vagnarna. Men jag kan inte sätta mig i ngn av dom, för dom kopplas av i Helsingborg. LÄR ER!
  • Folk som pratar i mobiltfn när dom kommer in och vill ha biljett. OHYFSAT!
  • Folk som verkligen verkligen INTE kan köra bil. Ett jävligt bra exempel på det är när man kör hem till Malmö, och det är kaos på motorvägen. Folk kör hit och dit, och när dom ska köra om exempelvis mig för att sedan köra om en lastbil så drar dom inte upp i hastighet, neeeeej då, vi kör jättelångsamt så att Kim måste bromsa jättemycket för att inte köra rakt in i röven på lastbilen. IDIOTER!
  • Folk som typ halvspottar på fingrarna för att få upp kort eller pengar, hallå? Du har inte tänkt på att jag inte vill ha dina baciller och sjukdomar? Så jävla äckligt.
  • Folk som trycker på handikappsknappen som verkligen inte behöver göra det, så dörren till butiken åker upp automatiskt och sen tar sig en evighet innan dom kommer in i butiken, så att det verkligen blir svinkallt i butiken. Bara för att DU har mössa, halsduk, vantar och en kappa. Så har inte jag det.
  • Att jag inte är rik.

Av Kim - 15 oktober 2009 06:11

amen godmorgon


vet ni. idag är det torsdag :D LYCKA!!!


Och eftersom det börjar närma sig helg, så givetvis börjar Kim bli sjuk. Inget ovanligt här inte. Neeej då.


Idag jobbar jag tidigt, tåg 12.02 till falkenberg, luncha med Gunilla, möte med chefen och sen tåget hem till min älskling <3 WEI....


ikväll blir det kamp hemma. Förlunda möter Färjestad. Johan vs Kim. Oj oj oj. Men fbk tar det. ska nog slå vad med Johan, och vinnaren får en massage. That I need :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards