This Is My Life

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Kim - 20 oktober 2009 06:23

goooooooooooodmorgon


idag va det grymt jobbigt att köra upp till jobbet. fick slå mig i ansiktet och sjunga högt. så nu är jag både döv och öm. huga. men nu är jag helt plötsligt piggare. men det är ju bra iofs.


igår så stack vi till maxi och veckohandlade. sen så va det bara att ge sig på den där jävla tvätthögen, och jag fullkomligt HATAR att ha tvättstugan i källaren när man bor på fjärde våningen. min rygg är helt jävla krack idag. så jag hoppade i säng redan halv nio igår, därför fattar jag inte hur jag kan va så trött, har iaf fått sova 5 timmar inatt. ska krypa ner lika tidigt ikväll. gud vad det är så mysigt och skönt att gå och lägga sig nyduschad i en renbäddad säng :) så gick vi en 45 minuters kvällspromenad igår me. det ska göras om ikväll och resten av veckan, det ska in på ruljans nu.


idag ska vi till Entré och shoppa loss, ska se om klänningarna har kommit in, sen såg jag att dom har fått in en annan sort också. me like =) så det blir jag, johan och svärmor lisbeth.


imorgon skulle jag ju egentligen ha lunchat med Gisela, men blir nog att ta tåget imorgon, ser ut som jag ska på utbildning i falkenberg så jag kanske slippe rupp 03.00 imorgon :) Men så tråkigt, hade sett framemot vår lunchdate. får boka om. gör om gör rätt =)


älskar dig Johan

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards