This Is My Life

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Kim - 3 maj 2009 22:33

ja herregud. nu är man hemma. nyduschad och i en renbäddad säng :) så härligt efter dessa dagarna...


vi börjar med:


Torsdag

bilen gick upp till grude när jag slutade jobba. hem till maddes föräldrar, lämnade av jens och sedan hem till Bojan. där satt vi till framåt ett tiden sen drog vi in till Borås. till ett ja jävla så stort Harrys. så jävla roligt. och alla singeltjejer - ge er till borås. grymt många läckra killar... sen blev det efterpartaj hos Jimmy. sen somnade man rejält jävla gött hemma hos madde under natten... rolig kväll =)


Fredag

hamnade hos robban och kiffe. drack nga öl, gjorde vid oss. duschade med en igelkotte. ha ha. ja herregud. sen blev vi så övertrötta så jag bara fnittrade konstant.. just det ja, bästa citatet från den kvällen från kiffe när vi spelade sanning eller konka "har hans enögda spottcobra spottat sitt gift på dig mellan hakspetsen och nästippen"? ha ha ha ha. den frågan fick Madde... så klockrent...


Lördag

helt jävla död heeeela dagen. hem till robban. stack ut och fiskade på sjön, drack massa grogg. hem till robban. duschade. sen till Falköping. där träffade man på en rejält full tarrki. ha ha... sen hem på natten. ganska så sent. ganska så onyktra och fnittriga. i säng. död.... ååh, jag döpte en mammut och världens sötaste getkilling till Kim :) ha ha


Idag

legat hemma hos Bojan på hans soffa hela dagen i princip. glott på film och käkat pizza. sen ringde Bojans mobil. patrik skulle till landskrona för att lämna två hundar. han hade kommit till halmstad. då gick hans kamrem av. ja herregud. så ut i garaget, letade rem och verktyg. sen skulle ju jag och madde ändå köra hem till halmstad. anlände i stan, lämnade av Jens, ut till snapparp och bytte kamrem. ja herregud....


Jag är så död just nu så det finns inte... men fy fan, tack madde för att du drog med mig. har haft så jävla kanonroligt... träffat nytt folk. så jävla skoj. visst att jag blivit konstant mobbad men wtf, det bjuder jag på :) ser framemot nästa gång vi drar upp...


så det gjorde inte så mycket att jag inte hade en bil eller pengar att ta mig ner till skåne i helgen. men ni kan läsa om det här :)

http://www.nsk.se/article/20090503/NYHETER/766835517/1131/*/OSTRA-GOINGE/tips-for-bilalskare


Bilder från helgen

torsdag

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1241042401&id=361588096#0


fredag

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1241128801&id=363138516#0


idag

http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1241301601&id=363145616#0

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards