This Is My Life

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Kim - 6 maj 2009 19:01

Nu ska näsdukarna fram. Har sett avsnittet förr. Och jag vet hur tårögd man blir. Nu är det sista avsnittet av Vänner. bye bye Joey <3

Av Kim - 6 maj 2009 06:36

+ har fixat tågbiljetterna nu ner till Skåne den 15 :) och hem den 24.

+ har faktiskt sovit utan att vakna en enda gång inatt

+ den lyckliga stunden jag kände igår

+ lunch med Gisela idag :) dom har kommit hem från Egypten nu

+ bara 30 dagar kvar till Skenefestivalen :) det är iaf mindre än 31 dagar


- pank pank pank pank

- det regnar och åter regnar heeeeeeeeeeeelaste tiden

- fortfarande ostädat hemma, får ta tag i det imorgon när jag ska tvätta me

- 30 dagar kvar till Skenefestivalen. Det är mer än 29 dagar. Vill att det ska vara denna helgen ju

Av Kim - 6 maj 2009 06:32

jag är så trött idag. och pank. betalade precis mina tågbiljetter ner till Skåne. kan ngn ge mig bidrag? visste att denna månaden skulle bli extra tuff. men men. får ge fan i att gå ut i helgen helt enkelt. sen är det ju skåne en vecka och då gör jag inte av med så mycket pengar. sen är det ju faktiskt löning igen. så det lär nog funka ganska bra ändå :) sen har jag ju mina rikskuponger, så lunch klarar jag ju. så jag har nog inte råd att gå ut i k-town som det är tänkt iaf. men får ju iaf åka dit när jag är nere och träffa Malin och Piffi :)


gud. har faktiskt sovit utan att vakna en enda gång inatt. tror jag iaf. kommer inte ihåg att jag vaknat =) men somnade dock runt 01.00 så jag har ju inte sovit allt för många timmar. men iaf =)


var hemma hos Andy en runda igår me. och det kändes himla bra. inga deppattacker eller ngt alls. som sagt, kanske blir bra det här iaf?


vill inte vara fattig :S


touch and go

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards