This Is My Life

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Kim - 8 maj 2009 15:54

Sofie - givetvis vill jag det :) och tack för komplimangen :) dsamma =)


jag är så utslagen nu. och så jävla sugen på pistagenötter så det finns inte.. ge mig nu

Av Kim - 8 maj 2009 12:20

nu har jag mellanlandat hemma. ska ut på stan och käka lunch med Andys mamma :)


såhär ser jag ut idag. jag skyller den osminkade och ofixade versionen på att jag försov mig imorse. Trots att J var gullig och ringde för att väcka mig...


nåja :) man kan inte ligga på topp alltid =)

Av Kim - 8 maj 2009 06:41

+ 7 dagar kvar till Skåne :)

+ 28 dagar kvar till Skenefestivalen, mindre än 29 iaf :)

+ fredag

+ nystädat hemma och tvättat


- 28 dagar kvar till Skenefestivalen, mer än 27

- det är inte 20 plusgrader ute som jag vill ha

- bor för långt ifrån dom jag älskar (bortsett från A då)


Av Kim - 8 maj 2009 06:33

godmorgon. eller ja. morgon iaf. om den är så jävla god det vet i fan. är så dödens trött. jag har ju personlig väckning på mornarna i form av sms runt samma tid som klockan ringer så jag ska vakna. Men imorse så vägrade jag tydligen vakna av både klockan och smset från J. Så J ringde istället typ vid kvart över fem. Tack :) världens sötaste. Meeeeen. jag somnade om igen :S vaknade tio i sex igen. Och jag hatar att stressa på morgonen när man försovit sig. Jag verkligen avskyr det. Så nu sitter man här och är dödstrött. Sova sova sova när jag kommer hem, det ska minsann gudarna veta...


Vet inte riktigt vad som händer ikväll. Om jag och M skulle göra ngt. Men har ju inte riktigt pengar till det. Vill bara krypa ner och kolla på en bra film. Köpa lite pistagenötter som jag inte fick igår. Det låter härligare ska jag säga.


Om en vecka går tåget ner till la familia i Skauneland :) ska bli skönt och roligt att få komma bort en vecka. Och skrämmande me. Vet ju inte riktigt hur jag kommer känna. Tänk om jag vill vara kvar där? Usch nej, det var som pappa sa igår. Hade jag inte kommit ifrån Ö.Göinge så hade jag säkert suttit där i en lägenhet med tre ungar. Bevare mig väl. ha ha. men ibland önskar jag att jag bodde närmre min familj. och piffi och malin :) men men. även om det sätter mig i den sitsen jag är i idag, så ångrar jag ändå inte att jag flyttade för kärlekens skull. det är en lärdom iaf.


om 28 dagar är det Skenefestivalen :) hoppas bara det kommer vara fint väder den helgen. måste nog införskaffa mig ett regnställ för säkerhets skull. med tanke på att jag inte vet om det blir husvagn, tält, bil eller under bar himmel som man sover. J har koll på det där. =)


somewhere



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards