This Is My Life

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Kim - 18 maj 2009 21:57

Har fått uppdateringar från Halmstad där det tydligen råder ett åskoväder. Är ganska så glad över att jag inte är himma just nu eftersom jag inte kan sova ensam när det åskar... 


Trivs bra här nere i bygden. Visst är här minnen och visst tänker jag, funderar, saknar och älskar. men inte på samma sätt som när jag är hemma i Halmstad, för det är ju ändå där vi bodde tillsammans. det var ändå där vi skapade oss ett liv. Jag känner mig hemma här nere. Idag har jag kört runt på Markus. Har varit hos Hunnaben också en runda. Varit nere hos lillebror och Daniella. Varit ute och gått en runda i vår fina natur. Har haft ett leende på läpparna. Och visst. emellanåt har jag tänkt för mycket. På hur det var i början när vi var nykära och lyckliga. När vi alltid var här nere. Nej Kim, sluta tänka på det nu. Du ska vara glad.. Ja det ska jag :D


Imorgon ska jag träffa Daniella. På onsdag kommer bästa J. Antingen lessebo eller ölande här himma ngnstans. På fredag kommer Madde. På lördag är det gallaj som heter duga :) och på söndag drar man himåt...


söv gött alla


Kim - måste sluta älska så starkt för hennes eget bästa

Av Kim - 18 maj 2009 14:25

+ 18 dagar kvar till Skene (mindre än 19)

+ får besök av bästa J på onsdag

+ Madde kommer ner och hänkar på på festen på lördag

+ är i Göinge som jag älskar

+ festen på lördag

+ fint väder

+ varit ute och gått i fina Göingebygden

+ mår bra :)

+ är glad :)

+ får hemlagad mat så jag slipper leva på nudlar


- 18 dagar kvar till Skene (mer än 17)



se bara ETT minus och många plus :)


Av Kim - 18 maj 2009 12:37

godmorgon Broby (och resten av världen).


Igår var jag nere hos Sölta och drack nga öl. Kul att träffa dom =)


På onsdag får Broby besök av bästa J :) Och kanske Madde om hon är ledig på fredag. Annars kommer hon inte förrän på fredag för att medverka på årets fest genom alla tider :) Men iaf. Antingen drar vi till Lessebo med Siekas på onsdag eller så stannar vi himma. J måste ju köra hem igen på torsdag då han ska jobba på fredag och tävla på lördag... Men det ska bli roligt med besök. Mamma och pappa måste ju godkänna J innan giftemålet. ha ha... :)


Idag ska jag ut och gå en runda. Proppa in mp3 i öronen och gå ut i den fina naturen som finns här i bygden :) Sen ska jag träffa lillebror och Daniella ikväll. sen imorgon ska jag och Daniella in till stan för en fika och gå en runda. Sen på eftermiddagen kommer Jim hit för att äta hans efterlängtande middag...


Ser framemot att få träffa alla galningar på lördag :)


Kim - trivs i Göinge

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards