This Is My Life

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Kim - 15 maj 2009 17:17

blir man glad eller blir man glad? när Malin och Peter möter mig på perrongen i hässleholm med en kall corona? Dom bästa vännerna :)


tåget ner gjorde mig lycklig och glad. inte bara för att jag var på väg ner mot skåne utan pga musiken jag hade i öronen. alla minnen. ska rada upp dom sen.


nu ska vi göra oss iordning. grillning hos Stoffe på schemat ikväll..


ingen rehab här inte.


and by the way. jag erkänner, jag är nog en lite uniformslyna. jag älskar uniformer. jag tänder på dom. mittemot mig på tåget satt en officer eller ngt från luftstridsskolan, och jag kunde verkligen inte slita ögonen bort från honom. men jag kan säga det med nästan säkerhet att om han inte haft uniform så hade han inte alls varit snygg. men inget slår en snygg kille i folkraceoverall nere vid höftena och smutsig, oljig och svettig. eller i mekarkläcer. det slår allt!


Kim - är nog en liten uniformslyna

Av Kim - 15 maj 2009 11:44

snubblade in på en blogg. ja herregud. sitter och småler hela tiden


www.vemihelvete.se


gör er själva en tjänst. läs den...


uppdatering:


då jag kom en bit längre i hans blogg så läste jag även ett inlägg där han hånade oss Skåningar. Han fick sig en kommentar. hmpff

Av Kim - 15 maj 2009 10:20

Josse: Dom säger ju att allt som händer, händer utav en mening. Och är så glad för att du är en lyckligare och gladare person nu än förr :) Önskar bara jag me kunde se min mening. Hmpf, men börjar trivas ganska bra som singel faktiskt, fast jag saknar Andreas närhet och sällskap. Givetvis så kommer uppdatering. Önskar dig lycka till med karlen ;)


Faaaaaaaaaaaaan, vad tiden går långsamt. Det är så segt, när man har ngt att se framemot så ska alltid klockan ställa sig på tväran. Nåja. om cirka 3 timmar är jag i Hlm, sen vidare till K-town för att äta världens goaste räksallad på Trendie och ta en öl eller fler med bästa gänget =) Jag ska njuta, för denna veckan kan jag vara mig själv. Bort från Halmstad, bort från de flesta minnena.





Av Kim - 15 maj 2009 06:29

+ idag tar jag 12.40 tåget till skåne <3

+ 21 dagar kvar till Skene (mindre än 22)

+ träffa Malin och Pifi idag <3

+ solen skiner och himlen är blå

+ grillning ikväll


- 21 dagar kvar till Skene (mer än 20)

- du är fortfarande kvar i mina tankar. vad gör du där?

- saknar

- tänker

- älskar

Av Kim - 15 maj 2009 06:22

idag. 12.40 går tåget till Hlm. Där Malin och Peter möter upp mig <3. Malin har lovat ett plakat, undrar hur det blir med det :) Fan, fick inte plats med allt jag ville/skulle ha med mig, trots att jag lånade en bra och stor resväska. Ha ha. Nåja, det är Kim i ett nötskal. Alltid packa för mycket. Ja men man måste ju ha kläder och skor för olika tillfällen. Jag menar, tänk om det kommer en prins och bara bjuder ut mig. Ha, risken är väl inte så stor men ändå :) Måste vara förberedd.


Ska bli så skönt att komma ifrån i så många dagar. Är bara rädd hur jag egentligen kommer att känna. Nåja. Hoppas min lägenhet klarar sig, fast den är väl i bra händer hoppas jag...


Har datorn och kameran med mig. Min hårddisk fick dock inte plats, så lägenhet, ge faaaan i att brinna ner nu. Lill-Junior vaktar :)


Ikväll blev det nog grillning hos Stoffe. Piffi skulle framför önskemålet om snygga singelkillar. Tror dock dom kommer få svårt med att dra dit en Andy lookallike. Måste få ur honom ur huet... Anneli berättade att det finns en Andykopia i Halmstad. Kanske ska ta och söka upp honom. ha ha. men tror dock inte han har samma härliga personlighet ändå.


Sen imorgon hämtar Pappi mig i K-town eftersom Piffi ska jobba. Så ska jag till Broby :) träffa min underbara familj. Hoppas bara Martin och Daniella är hemma på lördag.


Sen ska jag till Osby och träffa Janni med lilla bebisen :) Eller ja han är nog stor nu =)


Sen ska jag till Vinslöv och träffa Sofie ngn dag.


Sen ska jag till Hanaskog och träffa Dan ngn dag, och Emelie ngn dag.


Ingen semester här inte ;)


Fan, är så uppblåst idag. Mensen är nog på G. Så jävla typiskt när det är storkalas nästa helg.


Ha en bra fredag.


Om jag överlever denna veckan så kommer jag uppdatera varje dag. Eller ja, så ofta som möjligt iaf. :)


Ser framemot denna veckan och tror det kommer bli otroligt härlig, roligt och bra.


Träffa Gurra på lördag ju :D


Kim - på väg ner till Skåne inom kort



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards