This Is My Life

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Kim - 13 maj 2009 19:14

precis kommit hem efter en liten tripp i stan med Madde. Skulle ta ut pengar till henne som Andy har överfört efter ett bilköp. sen tog vi en donken me...


jag tycker INTE om dom molnen som är utanför nu. Dom är svarta, mörka och hemska... jag kan inte sova ensam när det är oväder. åska på dagen är okej när man är ensam. men åska på natten är inte okej när man är ensam...



Av Kim - 13 maj 2009 16:18

K - ja men hans son, som var med i Borås, ska inte dom dit? Han var ju så söt.

J - Hallå, han är 15!

K - so? han va ju söt

J - HJÄLP!


ha ha. så kan en msn konversation mellan mig och J se ut. Tror J fick hjärtsnörp där ett tag och idiotförklarade mig. Men han fick mig på rätt spår till slut. 15 är ju lite för ungt faktiskt. ha ha. men han är ju så söt :) hade iaf tippat på att han var 17-18 iaf. Det hade ju inte varit farligt. För jag menar att jag kan ju faktiskt inte hjälpa att jag hellre dras till yngre killar. Visst det finns väl några äldre me som kan få mina blickar efter sig, men dom är fan inte många. Jag menar, dom grabbarna som kommer in i butiken är så enormt söta, men dom åker alltid på ungdom och då är dom under 20. :) ha ha. Kim, du kanske ska tänka i andra banor? Mjaaa, men jag kan ju inte hjälpa det. Man kan inte rå för sina känslor och vad som attraherar en. Jag önskar dock man kunde det, för då hade jag sluppit sitta fast så som jag gör nu. blä.


men nu är ölen kirrad till Skene iaf. det enda problemet vi har kvar är sovplatsen. Hmmm. ska bli intressant och kul att se när jag kommer dit om J har ordnat ngt eller om vi får sova under bar himmel? :) nåja. så länge jag har mina flak öl så ordnar sig allt... resten är upp till J. Får väl sova under en bil om inget annat :) alltid en ny upplevelse.


23 dagar kvar





Av Kim - 13 maj 2009 12:53

+ har ätit en god god sallad med Gisela till lunch

+ 23 dagar kvar till Skene (mindre än 24 iaf)

+ Skåne i övermorgon

+ lillebror fyller 25 idag :)

+ jag har hämtat resväskan jag behöver för Skånesemestern

+ Ska träffa Malin och Piffi på fredag <3


- 23 dagar kvar till Skene (mer än 22)

- saknaden hugger mig i hjärtat mellanåt

- drömde värsta mardrömmen inatt

- kommer aldrig sluta älska dig



Av Kim - 13 maj 2009 10:58

idag är ingen vanlig dag, idag är det bästa lillebrors födelsedag :) Congrats!!! <3

Av Kim - 13 maj 2009 10:57


snart ska jag iväg och luncha med bästa, dock före detta, svärmor.



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards