This Is My Life

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Kim - 23 maj 2009 11:57

nu kommer D och hämtar oss.


Om ni inte hör ngt från mig imorgon eller måndag så innebär det att jag inte riktigt överlevde...


denna fest lär gå till historien

Av Kim - 23 maj 2009 11:03

då har jag blivit utmanad av Emelie www.borgander.bloggagratis.se och får la ta tag i detta...


10 FAVORITER

DIALEKT: Alltså vill gärna säga Skånskan, men riktig småländska är så härligt :)

MAT: kyckling

LÅT: fuck you med Lily Allen

FILM: Finns väldigt många, men Transformers är grymt bra =) 

TECKNAD FIGUR: Hmm. Sid i Ice age

SPORT: Motorsport

KOMIKER: Robert Gustafsson

VECKORDAG: Fredag

GLASSMAK: Saltlakrits

SOLOARTIST: Johnny Cash



9 FÖR TILLFÄLLET

HUMÖR: dåsig

TANKE: det jag drömde inatt. ha ha

KLÄDER: just nu mjukisbysor och en lila topp

BAKGRUND: jag och Daniella från Vimmerby 2008

KÄNSLA: förväntansfull

TID: 11.08

BÄSTA SAK: jag väljer tre :) datorn, kameran och min externa hårddisk

IRRITATIONSOBJEKT: min hjärna och hjärta just nu


8 FÖRSTA

BÄSTA VÄN: Sofie

UTLANDSSEMESTER: aldrig varit utlomlands förutom i Danmark och Norge

PIERCING: örat

CD-SKIVA: Hmmm, kan nog vara East 17

BIL: Min Skaunebil :) volvo 242...

ORD: inte den blekaste.



7 SENASTE

TELEFONSAMTAL: Pappa

MAT: Hmm, åt pasta och tomatsås igår

DRYCK: Öl

BILTUR: Hem från brorsan och Daniella inatt

TV-PROGRAM: Navy CIS

SPELAD LÅT: Lily Allen - Fuck You

KÖPTA PLAGG: Hmmm, tror en vit kjol


6 HAR DU NÅGONSIN

DEJTAT NÅGON AV DINA BÄSTA VÄNNER: Njaj...

BRUTIT MOT LAGEN: Ja, det har jag säkert..

BLIVIT ARRESTERAD: Nej

BADAT NAKEN: Ja

VARIT MED PÅ TV: Ja

VARIT MED I TIDNINGEN: Ja



5 NEJ TACK

SKOLÄMNE: Fysik...

MAT: ärtor, lever och gröt

MUSIK: sånt där man inte hör vad de sjunger..totalt onödigt

DRYCK: Whiskey

DJUR: Spindlar



4 SAKER

DU GÖR NÄR DU HAR TRÅKIGT: glor på tv, fixar vid datorn, går ut en runda

DU GJORDE IGÅRKVÄLL: spelade spel, drack öl, vann på yatzy och var i stan

DU KAN HÖRA JUST NU: tv.n, kylskåpsmonstret

DU INTE KAN LEVA UTAN: familjen, vännerna, tv.n och datorn


3 PERSONER

DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR: mina föräldrar, Piffi och Andreas

DU TYCKER OM: Det är fler än tre iaf.

DU INTE GILLAR: tänker inte hänga ut nga här.



2 VAL

COCA-COLA ELLER FANTA: Pepsi Max :)

HUND ELLER KATT: Katt



1 ÖNSKAN

att halvan av min dröm ska uppfyllas. ha ha


utmana 5 personer:

Josse - www.allabehoverlitejosseibland.blogspot.com 

Malin - www.hitmehard.bloggagratis.se

Sofie - www.nillfie.blogg.se

Kat Von S - www.stoltkatarina.blogspot.com

Annika - www.detfinskayrvadret.blogspot.com


Av Kim - 23 maj 2009 10:24

idag gaur aurets fest av staplarna :) ja helvete va det kommer bli roligt... ska duscha av oss nu, sen kommer Daniella inom och hämtar oss när hon kör him från stan. Sen ska vi äda middag. :)


Igår så va vi nere hos bror och daniella. spelade yatzy (JAG VANN) och sen spelade vi nya monopol med Dennis och Maria när dom kom. Hallau??? visakort och automat. mobiltfn, formel1 bil, hamburgare? Say what. var fan är vanliga bilen, skon, hatten? hmpff. och framförallt, var är sedlarna?  jag va iaf mobiltfn (vad annars) och blev trea... drack nga öl me. sen vid halv två tiden drog vi himåt...


och snart är det ner till bästa broren igen...


ser framemot kvällen, och alla som kommer :)


fuck you, fuck you very very much

cause we hate what you do

and we hate the hole crew

so please don´t stay in touch

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards