This Is My Life

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Kim - 27 maj 2009 17:41

åååh, tack Pappi. den kändes änna hit :)


Fick glass levererat hem till dörren innan. Patric kom förbi och ställde en påse utanför (han ville inte bli smittad) där i låg glass :), en fototidning, halstabletter och ett trepack kinderägg... åååh. tack patric :) har rätt bra vänner :)


fick inte tag på ngn som kunde ta mitt pass imorgon, så jag får la jobba. men har nog svettat ur mig det mesta idag (hoppas jag) så det ska väl inte vara nga problem... och sen har jag ändå inte råd att va himma heller för den delen...


Av Kim - 27 maj 2009 13:48

tack Katarina. tur jag har er. Madde kom hit med lite mat till mig precis... dom bästa vännerna <3

Joe Black. ha ha :) say what?


har en rejäl virus infektion. hade inte brutit ut i halsakocker ännu. synd tyckte jag för då får man iaf pencillin, nu får man ligga och svettas ut allting istället och tycka synd om sig själv...


och till råga på allt så har man betalat alla räkningar. är fattig igen. tur man hinner vara rik lite. måste sluta leva som jag gör. ha ha... men fick bra lön denna månad iaf, måste ha med semesterers. att göra. så det hjälpte iaf, annars hade jag haft betydligt mindre kvar... har börjat betala av till A me nu för grejer, it sucks. men men...


jag har sovit i nga timmar nu iaf, ska äta lite mat som underbara Madde kom med, sen sova lite till... jag behöver det.



Av Kim - 27 maj 2009 08:09

ska till läkaren 09.20 min avbytare kommer 09.00 nu ska dessa prickar bort. vill fan inte ha halsfluss, det gör så jävla ont... är helt död...

Av Kim - 27 maj 2009 06:31

idag är det verkligen tycka synd om Kim dagen. Hatar att vara såhär dålig. Och speciellt när man inte har ngn som tar hand om en. Som kramar om en. Som pussar en i pannan för att kolla om man har pebor. I hate it. Fast fick ju lite upp piggande och söta sms igår :) och så kom Madde förbi när hon hämtade Jens hos grannen.


Är jag inte bättre imorgon så kommer inte D och L hit upp på fredag, för jag lär liksom inte palla gå ut. Och isf följer jag med Madde till Borås, eller ja Grude, för hon och hennes far skulle börja fixa bilarna inför Vimmerby. Men om jag inte har dött innan dess alltså. Ska ringa läkaren idag. För jag anar starkt halsfluss eftersom min hals inte ser ut som den ska för fem öre.


Nåja, är på jobbet iaf, får se hur länge jag pallar. Skulle ringa chefen isf, pratade med henne igår. Men jag gör så gott jag kan iaf.



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards