This Is My Life

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Kim - 14 maj 2009 17:46

idag är jag bara helt borta.


ler inte.


finns inte.


gud vad jag längtar till imorgon.


vad vore jag utan Piffi?


vad vore jag utan Malin?


vad vore jag utan min familj?


vad vore jag utan Madde?


vad vore jag utan J?


vad vore jag utan er?


då hade jag grävt ner mig för längesen.


om inte Mattias funnits som bästa granne.


om inte Maggan funnits som bästa granne.


om inte Pia funnits som bästa grannes bästa vän.


då hade inte jag varit här nu.


fan.


idag är ingen bra dag.


längtar till imorgon.


vid denna tid.


då skrattar jag.


då är jag älskad.


då ler jag.



Av Kim - 14 maj 2009 11:39

+ 22 dagar kvar till Skene (mindre än 23)

+ imorgon drar jag till Skåne <3


- 22 dagar kvar till Skene (mer än 21)

- funderar för mycket

- saknar för mycket

- älskar för mycket

Av Kim - 14 maj 2009 09:32

Godmorgon


Upp tidigt, började tvätta. Har diskat undan. Börjat packa. Även om jag fick låna en stor resväska av Gisela så är jag fortfarande väldigt nervös att allt inte ska få plats för dessa 9 dagar. Kläder, datorn, kameran + tillbehör, skor. gahh. Nåja. hoppas på det bästa iaf.


har inte sovit ngt inatt alls typ... men är ändå ganska pigg. förstår inte detta alls.


snart ska jag ut och hämta sista tvätten, sen måste jag duscha. Ikväll ska jag dammsuga av här så att det inte är mögit när jag kommer tillbaka.


imorgon drar jag :) 12.40 går tåget... 13.30 möts jag av Malin och Peter på centralen i Hlm :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards