This Is My Life

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Kim - 16 maj 2009 21:00

+ är hemma i Broby hos min familj <3

+ 20 dagar kvar till Skene (mindre än 21 iaf)

+ har ätit god mat precis, behövde det


- minns INGENTING från igårkväll

- bakis

- 20 dagar kvar till Skene (mer än 19)

- MENSVÄRK


Av Kim - 16 maj 2009 20:19

det som skulle bli en ngrlunda lugn kväll igår blev en kväll jag absolut INTE minns. det sista jag minns är när jag var på förfesten hos fidde och sen vaknade jag imorse avklädd i Malins säng. Malin va inte hemma och på bäddsoffan låg couscous och sov. say what? minns totalt ingenting. ett saftigt blåmärke på foten som jag såg nu när jag duschade. duktig bakis idag. och ett hett hett hett tips från coachen, åk inte på ett americanare run dagen efter. det har jag gjort idag. jag är ganska sleden. för fy va nitad jag var igår. tydligen så hade jag ringt J me två gånger och bara lagt på, och då blev han lite orolig och var tvungen att ringa tillbaka så hade vi snackat. och han sa me det att jag lät inte nådig. jag minns inte detta. Piffi Pärsson, vad hände egentligen? ha ha. men jag hade aproligt det jag minns iaf. tydligen så var vi ute på banken. och tydligen så snapsade jag? say what...


nåja, nu blir det lugnt ikväll iaf. jag, mamma och pappa ska äta mat snart. HUNGRIG! sen är det melodifestivalen och imorgon är det vårmönstring. så iväg hela dagen imorgon me. ska bli roligt :)


tack för igår alla alla...


jag vet att bilden av mig spricker, jag är bara lycklig när jag dricker

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards