This Is My Life

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Kim - 9 maj 2009 19:58

j a g  ä r  d ö e n d e


var fan jävligt längesen jag mådde såhär dåligt...


KimsRättISamhället



Av Kim - 9 maj 2009 13:07

åååh. ska aldrig mer dricka. det lovar jag. eller ja, nu ska jag kanske inte säga för mycket :) blev utgång igår med grannen Mattias och gamla jobbarkompisen Ida. sen hänkade Andys bror också på. Var sjukt roligt att träffa honom, var ju ett tag sen. Vi gick till morfars, tog nga drinkar och sen.... sen är det svart. totalt blackout. scary. men eftersom jag inte har nga hål i mina knän igen eller att kläderna är smutsiga så klarade jag iaf av att gå ner för trappan på morfars. bra Kim. men minns verkligen inte alls hur jag kom hem. det är såhär det brukar bli när Piffi är här. men nu är hon ju inte här? vad hände då? nåja. skyller på att jag åt för lite och drack för mycket :)


så idag ska jag inte göra ngt. ska nog dra mig till hemmakväll och köpa lite lösgodis och sen ligga framför tv.n heeeela kvällen. om jag orkar bege mig till hemmakväll?


Kim - lever fortfarande



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards