This Is My Life

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Kim - 3 januari 2011 18:01

Idag har vi varit på BVC med vår lilla väderkvarn. Han har växt ytterligare 2 cm och gått upp lite mer än 300 gram. Han växer så det knakar konstaterade hon. Gud vad jag tycker om vår bm på bvc. Hon är så jävla bra. Så snäll, trevlig, omtänksam och man känner verkligen att man kan lita på henne. Hon inger verkligen förtroende. Är så glad att vi fick en sån bra bm till lille Ludvig. Den 18.e är det läkarbesök där.


Vi stack även bort till jägersro idag för att handla lite. Ludvig fick lite nya kläder och så fick vi in till apoteket. Jag har ju börjat ge honom ersättning för att det är en kamp att amma varje gång. Eftersom mitt högra bröst aldrig blev friskt så har jag bara haft mjölk i vänstra. Och det har varit way 2 much mjölk. Har fått ha handdukar vid varje amning och Ludvig satte alltid i halsen för att det kom för mycket. Och så ska det inte vara. Det ska inte behöva vara jobbigt att amma, det ska vara en mysig stund för oss. Så då har vi fått börja med ersättning, och det går kanon, bortsett från att hans lilla mage måste vänja sig och fram tills dess så har han gått och fått förstoppning. Han har inte bajsat sen i fredags. Så då fick jag köpa en ersättning på Apoteket som har lite lösning i sig för hans mage. Så får vi hoppas det funkar. Ska byta ut två måltider om dagen till denna ersättningen. Så nu väntar mamma och pappa på ett bajskalas. Han hade även feber igårkväll. Antagligen pga detta. :( Vårs lilla skit...


Ska ta tag i att ringa och höra om lokalen är ledig i mars och sen ringa prällen. Vill vara ute i god tid med planering av dopet. <3


  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards